|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD:
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Egy vidám Beleduc társasjáték, ahol kis majmok versenyeznek, hogy melyikük éri el leggyorsabban a pálmafa tetejét.
Az a játékos, akinek a majma mászik a legfürgébben, az lesz győztes. Jó mászást, jó szórakozást kívánunk!
A játék előkészítése:
A játékosok beteszik a színes rudakat az alaptáblába úgy, hogy fekete rész legyen alul. Ezután minden rúdra két csipesz kerül (a fekete területre). A csipeszek fölé kell helyezni egy majmot, illetve a rúd tetejére a pálmaleveleket. A játék menete: Az első játékos dob a dobókockával. A dobott szín meghatározza, hogy mennyit lehet előre lépni a majommal a pálmafa teteje felé a csipeszek segítségével. Amennyiben piros, kék, zöld vagy sárga szín kerül kidobásra akkor a felső csipeszt addig kell felfelé húzni, amíg a kidobott színre nem ér. A csipesz tetejére kell helyezni a majmot. Amikor a felső csipesz már magasabban van lehet úgy is dönteni, hogy az alsó csipeszt léptetjük a kidobott színre, hogy fekete dobás esetén ne kerüljünk vissza a kezdőpontra. Ha fehéret dobunk akkor az alábbi lehetőségek közül választhatunk: -egyet előre lépünk mindkét csipesszel -újra dobunk, míg valamelyik szín jön ki Ha feketét dobunk, a felső csipeszt vissza kell helyeznünk a kezdő, fekete mezőre és a majom leesik. A második csipesz enyhítheti az esést ilyenkor. (a majmot akkor ennek tetejére helyezhetjük) A játék vége: Az a játékos, akinek a majma először eléri a pálmafa tetejét lesz a győztes. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|