|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Találkoztál más Juliussal a Sárkánnyal?
Ő egy réges-régi kastélyban él két barátjával, Filine-vel a kisegérrel és Paulával, a bölcs bagollyal. A kastélyban sok izgalmas történet csak arra vár, hogy felfedezzék őket. A kandalló előtt ülve Julius és Filine nagyon izgatottak voltak, mikor Paula mesélte nekik, hogy a kastély könyvtárában talált egy régi könyvet, melynek a címe: Szörnyek. Titokzatosan suttogva mondta ki a „szörnyek” szót, miközben Julius és Filine szeme hatalmasra nyílt. - Ezek a szörnyek mindenhol megtalálhatóak a kastélyban. Barátságosak és játékosak. Képesek megváltoztatni a színüket és a mintájukat. – folytatta a bölcs bagoly. - Hurrá! menjünk egy nagy szörnyvadászatra! – kiabálták a többiek. Egyszerre társasjáték és rajzeszköz. Akár így, akár úgy használod biztosan nem fogod megunni! Próbáljatok meg minél több formát és mintát összegyűjteni, hogy megalkothassátok a saját Szörnyeiteket. Remekül fejleszti a kézügyességet, a rajzkészséget és a vizuális memóriát is! Tipp óvodáknak: Motoros készségek: A grafomotoros készségek támogatása - megkülönböztető, ritmikus mozgások, az óvodai készségek támogatása, áramló mozgások gyakorlása és az írásban használt mozdulatok gyakorlása. A papírméret korlátozásával, a mozgás koordinálása. Matematikai oktatás: A minták és a szekvenciaképzés ábrázolása. Kreativitás: Minták rajzolása, a képzelet ösztönzése. Beszélt/írott nyelv elsajátítása: Testrészek elnevezése. Tipp szülőknek: A Tanuljunk rajzolni! játékot akár utazásra is magatokkal vihetitek. Egyszerű játék keretében készíti fel a gyerekeket az írástanulásra, miközben nagyszerűen fejleszti a kreativitást és fejleszti a kézügyességet. Segít a koncentráció és a vizuális memória fejlesztésében is. Ha az egész család rajzol akkor a szülők is jól fognak szórakozni!
Találkoztál más Juliussal a Sárkánnyal?
Ő egy réges-régi kastélyban él két barátjával, Filine-vel a kisegérrel és Paulával, a bölcs bagollyal. A kastélyban sok izgalmas történet csak arra vár, hogy felfedezzék őket. A kandalló előtt ülve Julius és Filine nagyon izgatottak voltak, mikor Paula mesélte nekik, hogy a kastély könyvtárában talált egy régi könyvet, melynek a címe: Szörnyek. Titokzatosan suttogva mondta ki a „szörnyek” szót, miközben Julius és Filine szeme hatalmasra nyílt. - Ezek a szörnyek mindenhol megtalálhatóak a kastélyban. Barátságosak és játékosak. Képesek megváltoztatni a színüket és a mintájukat. – folytatta a bölcs bagoly. - Hurrá! menjünk egy nagy szörnyvadászatra! – kiabálták a többiek. Egyszerre társasjáték és rajzeszköz. Akár így, akár úgy használod biztosan nem fogod megunni! Próbáljatok meg minél több formát és mintát összegyűjteni, hogy megalkothassátok a saját Szörnyeiteket. Remekül fejleszti a kézügyességet, a rajzkészséget és a vizuális memóriát is! A játék előkészülete: Terítsétek szét a piros és zöld korongokat az asztalon, képpel lefelé úgy, hogy mindenki elérje. (A sárga korongokra ebben a játékmódban nincs szükség) Minden játékos tegyen maga elé egy legalább A/4-es méretű rajzlapot. A 4 db szörny sablon, a zsírkréták és a Szörnykártyák kerüljenek az asztal közepére. A kártyákon látható szörnyeket kell megrajzolniuk a játékosoknak a sablonok használatának segítségével. Minden körben egy testrész adható a rajzhoz, mely mintával díszített. Az a játékos nyer, akinek sikerül először megrajzolnia a saját szörnyét. A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd. Húz egy szörny kártyát, alaposan megnézi, hogy mely sablonokra van szüksége és hányszor. Minden körben két zsetont fordíthat fel: egy pirosat és egy zöldet. A zöld megmutatja, hogy a szörny mely testrészét rajzolhatja, a piros pedig, hogy milyen mintával kell díszíteni azt. A körvonalhoz és a mintához tetszőleges szín választható. A rajzolás megkezdésénél ügyeljünk arra, hogy minden testrész elférjen a rajzlapon! (Az A/4-es lap álló-függőleges helyzetében fognak a szörnyek jól elférni.) Amikor a játékos befejezte a rajzolást, akkor a két zsetont lefordítva leteszi a többi közé. De jól figyelje meg, hogy hová tette, mert lehet, hogy a következő körben ismét szüksége lesz rá! A korongok jelzéseit jól figyeljétek meg, mert a karokhoz és a lábakhoz egy sablon tartozik, de a nyíl mutatja a helyzetüket a testen. Tehát figyelni kell, ha pl. a jobb lábat már lerajzoltad, akkor emlékezz rá, hogy azt a korongot ne húzd ki legközelebb. Próbáld összegyűjteni a hiányzó testrészeket. Eszerint követik egymást sorban a játékosok. Ha egy olyan korongot (testrész és minta) húztál, amit már felrajzoltál, akkor abból a körből kimaradsz. A játék vége: Az nyeri a játékot, akinek először sikerül megrajzolnia a saját szörnyét. Természetesen a többi játékos is befejezheti a saját rajzát. Alternatív játékmód: Rajzold meg a kártyákon látható vicces szörnyeket! Ehhez minden játékos választ magának egyet a Szörny kártyák közül és maga elé helyezi. A piros korongok ehhez a játékhoz nem szükségesek. Az első játékos húz egy zöld korongot, hogy elkezdje megrajzolni a testét a szörnynek. Ha olyan korongot húzott, amely testrész már megvan, akkor tegye vissza és húzzon egy sárga korongot. A sárga korongokon egyéb testrészek láthatóak, mint a szem, száj és karmok. A Szörny kártyán ellenőrizhető, hogy mely testrészek nincsenek még megrajzolva, milyen korongokra van még szükség. Alaposan figyeljétek meg, hogy a rajzon hol kell elhelyezkednie a különböző testrészeknek! Miután sikerült megszerezni a főtestrészeket (zöld korongok), már csak a sárga korongokat kell megtalálni. A szemek, a száj és a karmok megrajzolásakor használhatjátok a kártyán látható színeket, de saját fantáziátokra támaszkodva más színeket is alkalmazhattok. Ha olyan sárga korongot húztál, amit már felrajzoltál, akkor abból a körből kimaradsz. Ebben a játékváltozatban is az a győztes, aki először befejezi a szörnyeteg rajzolását, de természetesen a többi játékos is befejezheti a maga rajzát. Szabad rajz játékmód: Már láttad, hogy milyen szörnyek alkothatóak. Rajta, találj ki új alakzatokat! Használd a fantáziád! Gondolj szokatlan formákra és mintákra! Rendkívül jól fejleszti a kreativitást és a képzelőerőt. Ha mindenki elkészült, hasonlítsátok össze, hogy kinek a szörnye sikerült legviccesebbre. Általános tipp: Ha nagyobb rajzlapot használtok, akkor akár egy egész szörny család is megrajzolható egyszerre. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|