Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ



KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:





ELÉRHETŐSÉG

1076 Bp Péterfy S. u. 7.
Telefon:+36/1 322-5221
Mobil:+36/20 261-6001
Fax: +36/1 478-0666

webaruhaz@horzrt.hu

Hétfő-péntekig: 8-16 h.




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak
Öko-ház nyereményjáték








Olvass a gondolataimban! társasjáték      



Olvass a gondolataimban! társasjáték





Bruttó ár: 2 990 Ft

     

BE 22740
Olvass a gondolataimban! társasjáték

Doboz méret: szé18 x mé11 x ma3,5 cm
Tartalma:
- 40 db keretes szimbólum kártya
- 40 db keret nélküli szimbólum kártya
Anyaga: karton
2-6 Játékosok száma:
5Ajánlott korosztály:+



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Képzeld el, hogy tudsz olvasni mások gondolataiban!
Koncentrálj erősen, tedd fel a megfelelő kérdéseket és legyél Te az első, aki kitalálja a megoldást!

Fejlesztési területek:
- figyelem
- logikus gondolkodás
- asszociációs készség
- auditív memória
- ismeretbővítés
- szókincsbővítés
- fő-és alfogalmak
- beszédészlelés
- beszédértés
- beszédkészség
- beszédfegyelem
- türelem
- társas készségek

A "játékszabály" fül alatt különféle játékvariációk olvashatók.
BE 22740
Olvass a gondolataimban! társasjáték

Tartalma:
- 40 db keretes szimbólum kártya
- 40 db keret nélküli szimbólum kártya

Anyaga: karton

Ajánlott korosztály: 5+

Játékosok száma: 2-6

Fejlesztési területek:
- figyelem
- logikus gondolkodás
- asszociációs készség
- auditív memória
- ismeretbővítés
- szókincsbővítés
- fő-és alfogalmak
- beszédészlelés
- beszédértés
- beszédkészség
- beszédfegyelem
- türelem
- társas készségek

A játék célja
Képzeld el, hogy képes vagy olvasni az emberek gondolataiban… Koncentrálj erősen, tedd fel a megfelelő kérdéseket, és hamarosan sikerülni fog. Alapos megfigyeléssel, okos kérdésfeltevéssel, és az asszociációs készségek segítségével a gyerekek számos állatot, embert, járművet és még sok mást is kitalálhatnak.

A játék menete
A keretes szimbólumos kártyákat rakjuk ki sorban az asztal közepére, képes felükkel felfelé, úgy, hogy minden játékos számára jól láthatóak legyenek. A keret nélküli szimbólum kártyákat keverjük össze, és képes felükkel lefelé tegyük a kirakott kártyák mellé egy pakliba.

Haladjunk óramutató járásával megegyező irányba. A legfiatalabb játékos kezd. Húzzon egy kártyát lefelé fordítva a pakliból, és nézze meg a szimbólumot rajta anélkül, hogy a többi játékos látná azt. A pakli kártyáin lévő motívumok pontosan megegyeznek a felfordított lapok motívumaival.

Most pedig, a többi játékos megpróbál az első játékos ’gondolataiban olvasni’, és okos kérdések segítségével kitalálni, milyen szimbólum található a kezében tartott kártyán. Az első játékos csak „igen”-nel, vagy „nem”-mel felelhet a kérdésekre. Az egyik kihívás a gyerekek számára a megfelelő kérdések kigondolása, míg a másik abban rejlik, hogy úgy tegyék fel a kérdéseket, hogy azokra az első játékos „igen”-nel, vagy „nem”-mel válaszoljon.

Példák kérdésekre:
"Állat/ személy/ kerekes valami (jármű) van a kártyán?"
"Piros/sárga/zöld dolog van a kártyán?"
"Az az állat/jármű ilyen hangot ad ki…?"

A kérdéseknek nem feltétlenül szükséges a forduló sorrendjét követniük. Amint egy játékos kitalálta a megfelelő szimbólumot, elveszi a hozzá tartozó keretes kártyát az asztalról. Ezt követően már nem lehet több kérdést feltenni.

Az a játékos nyer, aki három szimbólum kártyát gyűjt össze. A győzelemhez szükséges kártyák száma lehet több vagy kevesebb, a játékosok számától, és a gyermekek koncentrációjának időtartamától függően.

További játékvariációk

Haladó játékosoknak
A játék a fenti leírás alapján zajlik. A játékosok által feltehető kérdések száma viszont korlátozva van, pl. kettőre. Ez különösen lényegessé teszi a gyermekek számára, hogy a megfelelő kérdéseket tegyék fel – ami azt jelenti, hogy alaposan át kell gondolniuk kérdéseiket, és figyelemmel kell követniük a kérdéseket és válaszokat. A játékosoknak a legvégén kell kitalálniuk a szimbólumot, miután minden játékos feltette a megengedett számú kérdését. Az a játékos, aki kitalálja, kap egy pontot. A kártyapaklit ismét megkeverjük. Az lesz a nyertes, aki elsőként szerez 5 pontot.

Kezdőknek és fiatalabbaknak
A kártyák öt különféle kategóriába sorolhatók:

Állatok: ló, kutya, madár, méh, béka, hal, oroszlán, csiga
Emberek: doktornő, tűzoltó, munkás, sportolónő, kisbaba, nagymama, férfi, nő
Ételek: fagyi, szendvics, alma, paradicsom, eper, banán, répa, sajt
Járművek: autó, motor, kerékpár, hajó, repülő, vonat, busz, ásó
Tárgyak: nap, ház, hóember, könyv, paletta, cipő, homokozó, hátizsák

A játékot megkönnyíti, ha a kizárás elvén találgatnak a gyerekek. Amint egy kategória (pl. állatok) kiesik egy kérdés alapján, az ebbe a kategóriába eső összes kártyát levehetjük az asztalról. Ez nemcsak rövidíti a játékidőt, hanem megnöveli a helyes tipp lehetőségét is.

Memóriajáték (Kor: 4+)
Mivel minden szimbólumos kártyából két ugyanolyan van, azzal a különbséggel, hogy az egyik kártya keretes, a játék memóriajátékként is használható. Több vagy kevesebb párral is játszhatunk, a gyermekek korától és a játék tervezett nehézségi szintjétől függően.

Rajzolós játék (Kor: 4+)
A kártyákat az első verzióhoz hasonlóan kiterítjük. Szükség lesz még papírra és ceruzára. Az első játékos húz egyet a pakliból, és lerajzolja az általa húzott szimbólumot. A másik gyermek megnézi az asztalra kiterített kártyákat, és kitalálja, melyik szimbólumról van szó.

Kvartett (2 vagy 4 játékos, kor: 6+)
Ehhez a változathoz 32 kártya (4 kategória) szükséges. A kártyákat megkeverjük, és szétosztjuk a gyermekeknek. Ha két gyermek játszik, a fennmaradó lapokat pakliba rendezzük. A játékosoknak 4 db-os sorozatokat kell gyűjteniük a kártyalapok cserélgetésével. Kirakhatnak 4 db egy kategóriába tartozó vagy 4 db különféle kategóriába tartozó lapot A játékosok egymást kérdezik, pl: „Nálad van a ház?” Ha a játékosnál van az a kártya, át kell adnia a másik játékosnak. Ha nem, a következő játékos jön. Amint egy játékosnak megvan a teljes kvartettje, képpel felfelé az asztalra teríti. Az a játékos nyer, akinek a játék végére a legtöbb kvartettet sikerül összegyűjtenie.

További fejlesztési területek:
- finommotorika
- formafelismerés
- alaklátás
- vizuális memória



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Olvass a gondolataimban! társasjáték
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 9 330 Ft
     

Mágneses Golyópálya Építő
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 880 Ft
Akciós ár: 3 800 Ft
     

A Kis Herceg - Memória Verseny
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 5 020 Ft
     

Halli-galli junior
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 790 Ft
     

Flexi Cube
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 4 350 Ft
     

Volt egy öreg hölgy...
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 27 160 Ft
     

XXL Torreta - XXL Toronyépítő
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 890 Ft
     

Brainbox Tudományos ismeretek
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 6 820 Ft