Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ



KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:





ELÉRHETŐSÉG

1076 Bp Péterfy S. u. 7.
Telefon:+36/1 322-5221
Mobil:+36/20 261-6001
Fax: +36/1 478-0666

webaruhaz@horzrt.hu

Hétfő-péntekig: 8-16 h.




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak
Öko-ház nyereményjáték








Árnyképek - párosító játék      



Árnyképek - párosító játék


Árnyképek - párosító játék


Bruttó ár: 1 520 Ft

     

FRA 26105
Árnyképek - párosító játék

Doboz méret:15x20x5cm
Tartalma:
48 db képkártya, melyekből 24 képpár rakható össze
Anyaga: karton
1 Játékosok száma:
3Ajánlott korosztály:+



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Párosítsuk össze az árnyképet a színes kép párjával. Ha helyesen raktuk össze, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz!

Fejlesztési területek:
- szem-kéz koordináció
- finommotorika
- formafelismerés
- alaklátás
- alak-háttér észlelés
- ismeretbővítés
- szókincsbővítés

Az alapjáték mellett számtalan más játéklehetőség rejlik ebben a puzzle-ban, pl. memória-, gyorsasági játék és barkochba. E tevékenységek további területek fejlesztésére nyújtanak lehetőséget. E játékvariációkról és fejlesztési területekről a "Játékszabály" fül alatt olvashat.
A játék célja
Különféle élőlények és tárgyak rajzának összepárosítása árnyképükkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni.

Fejlesztési területek:
- szem-kéz koordináció
- finommotorika
- formafelismerés
- alaklátás
- alak-háttér észlelés
- ismeretbővítés
- szókincsbővítés

A játék menete
Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg az élőlényeket és tárgyakat.

A játékban megjelenő élőlények és tárgyak:
virág, liba, lombos fa, alma, lámpa, gomba, labda, tyúk, mozdony, esernyő, óra, macska, zsiráf, telefon, papírsárkány, kutya, leopárd, léggömb, hal, elefánt, gyerek, tricikli, bohóc, mókus

További játékvariációk

Játékosok száma: 1-4

Memóriajáték
Tegyük az asztalra összekeverve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer.

Gyorsasági játék 1.
Csak a színes képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető információi alapján kell megkeresni a képeket, pl.: „Keresd meg azt a tárgyat, amelyik megvéd az esőtől!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze.

Gyorsasági játék 2.
Csak a színes képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető mutasson fel egy árnyképet. Aki előbb csap rá a színes párjára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Játszhatjuk fordítva is: az árnyképeket tegyük ki az asztalra, és egy-egy színes képet mutassunk fel.

Barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy élőlényre vagy tárgyra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik dologra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer.

Fordított barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő dologra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is.

Csoportosítás
Csoportosíthatjuk a képeket különféle szempontok szerint, pl.: élő / életten; növény / állat / ember / tárgy; van / nincs benne piros szín stb.

További fejlesztési területek:
- iránydifferenciálás
- vizuális memória
- auditív memória
- figyelem
- beszédészlelés
- beszédértés
- beszédkészség
- társas készségek



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Árnyképek - párosító játék
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 1 600 Ft
Akciós ár 1 250 Ft
     

Wasgij Destiny - Autós Kirándulás
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 450 Ft
     

Tekerd a helyére! - Erdei Állatok
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 6 160 Ft
     

Járművek Puzzle Készlet
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 640 Ft
     

Kiválasztó -szortírozó doboz
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 1 650 Ft
     

Állati lottó
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 100 Ft
     

Puzzle - Kastély
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 990 Ft
     

Varázskocka - Vadállatok
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 2 840 Ft