|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD:
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Ismerd fel a méretbeli különbségeket! Ha helyesen rakod össze, akkor a képek pontosan illeszkednek egymáshoz.
Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - formafelismerés - alaklátás - alak-háttér észlelés - ismeretbővítés - szókincsbővítés - fogalomalkotás A játék sok variációban használható, ezekről bővebben a "Játékszabály" fül alatt olvashat.
FRA 26122
Kicsi, közepes, nagy - párosító játék
Tartalma: 30 db képkártya, melyekből 10 sorozat rakható össze Anyaga: karton Ajánlott korosztály: 3+ Játékosok száma: 1 A játék célja Azonos tárgyak illetve élőlények három különféle méretét ábrázoló képek összeillesztése. Ha a gyermek helyesen rakja össze a képeket, akkor azok pontosan illeszkednek egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - formafelismerés - alaklátás - alak-háttér észlelés - ismeretbővítés - szókincsbővítés - fogalomalkotás A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a hozzá tartozókat, és illessze mellé azokat. Az egyes kártyák összetartozását azonos színű szegélyük is jelzi. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg az ábrázolt élőlényeket és tárgyakat, használva a „kicsi, közepes, nagy” illetve a „kisebb, nagyobb, legnagyobb” fogalmakat. A játékban megjelenő élőlények és tárgyak: kosár, labda, könyv, hal, ajándék, léggömb, kalap, papírsárkány, ülőke, váza További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Memória-lottó játék (2-4 játékos) 2 vagy 4 játékos esetén 8 sorozattal, 3 játékos esetén 9 sorozattal játsszunk, a maradék kártyákat tegyük félre. Osszuk el a játékosok között egyenlően a „közepes” kártyákat. (Könnyen megismerjük ezeket: 2 fülük van.) Tegyék ki maguk elé a kapott kártyáikat képpel felfelé. A „kicsi” és „nagy” kártyákat tegyük középre összekeverve, képpel lefelé fordítva. A játékosok az óramutató járásával egyező irányban következnek felváltva. A soron következő fordítson fel egy kártyát úgy, hogy minden társa láthassa. Ha a nála lévő valamelyik kártyához tartozik, elveheti, odaillesztheti a másik mellé, és még egyszer fordíthat. Ha nem, vissza kell fordítania a helyére. Az nyer, aki leghamarabb rakja ki az összes sorozatát. Gyorsasági játék A képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető mutasson fel egy képet. Akik előbb csapnak rá a hozzá tartozó 2 másik kártyára, azok megtarthatják (akár 1, akár 2 gyermek). Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Mesélj a képekről! A gyermek (szükség szerint felnőtt segítségével) meséljen a sorozatokról. Kitalálhatunk a képekhez történeteket, említhetünk ok-okozati viszonyokat is. További fejlesztési területek: - iránydifferenciálás - vizuális memória - figyelem - beszédészlelés - beszédértés - beszédkészség - társas készségek - logikus gondolkodás - képzelet ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|