|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
Az „Előtte–Utána” fejlesztő játék egy vizuális-logikai gondolkodást fejlesztő eszköz, amely kifejezetten 4 éves kortól ajánlott, és ideális kiegészítője lehet az óvodai nevelés mindennapi gyakorlatának.
Pedagógiai célja A játék célja, hogy a gyermekek felismerjék és megértsék az események sorrendiségét, az ok-okozati összefüggéseket, valamint fejlesszék a vizuális figyelmet, az emlékezetet és a beszédkészséget. A képes párosítás során a gyermekek azonosítják, mi történik egy adott esemény előtt vagy után – ez a gondolkodás fejlődésének egyik alapköve. Fejlesztett kompetenciaterületek Kognitív képességek: logikai gondolkodás, sorrendiség felismerése, problémamegoldás. Anyanyelvi nevelés: történetalkotás, szókincsbővítés, mondatalkotás. Szociális és érzelmi fejlődés: türelem, együttműködés, empátia (pl. ha szereplők érzéseit is értelmezzük). Finommotorika: a képpárok rendezése, kéz-szem koordináció. Alkalmazási lehetőségek Csoportos foglalkozás: Kiscsoportban közösen gondolkodva a gyerekek megbeszélhetik, hogy melyik kép következik az előző után, mi lehet az ok és a következmény. Egyéni fejlesztés: Differenciált foglalkozás keretében jól alkalmazható a lassabban haladó gyermekek számára is. Mesélés, dramatizálás: A képek alapján egyszerű történetek alkothatók, akár bábozásra, akár dramatikus játékra alapozva. Módszertani javaslatok A játék bevezetésekor célszerű egy-két példát közösen feldolgozni, kérdésekkel segítve a gondolkodást: „Mit látsz a képen?”, „Mi történhetett előtte?”, „Mi történik ezután?”. A gyermekek alkothatnak saját „előtte–utána” történeteket, akár rajzban is megjelenítve. Érdemes a tevékenység után megbeszélni, hogy mit tanultak, mit vettek észre. Záró gondolat Az „Előtte–Utána” játék egyszerűségében nagyszerű: nemcsak játékos, hanem tartalmas eszköz a gyermekek gondolkodásának és kommunikációjának fejlesztéséhez. Az óvodapedagógus számára remek lehetőséget kínál a nevelési célok játékos megvalósításához. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|