|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD:
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A Goki Amőba játéka tökéletesen utánozza a jól ismert játékot, melyet mindenki játszott már papíron felrajzolt kis pályán.
A készlet X és O elemei mágneses felületüknek köszönhetően odatapadnak a fém tárolódoboz belső felére, mindez lehetővé teszi a könnyű és praktikus használatot. A szett különlegessége, hogy egyik felén amőba alap, másik felén pedig malom játékhoz használható alap található. Az 5x5-ös amőba alap lehetőséget ad a hosszabb és izgalmasabb játékhoz, hiszen méretéből adódóan sokkal több kombináció és lehetőség rejlik benne, mint a kisebb társaiban. Kellemes kék és piros színeinek köszönhetően a játék külsőre is esztétikus. A kiskori matematikai fejlesztésekhez, de akár még az iskolai évek során is nagyon jól alkalmazható! 5 éves kortól ajánlott.
MALOM
A játék célja az, hogy az ellenség korongjait levegyük, vagy olyan helyzetbe kerüljünk, hogy az ellenfél képtelen legyen lépni. Ennek elsődleges módja a malmok kialakítása (függőleges vagy vízszintes sorokban három korong egymás mellett), ugyanis egy malom létrejöttével levehetünk egy korongot az ellenfél készletéből (abból, ami a táblán van). Ha valakinek csak két korongja marad, elvesztette a játékot, mert már nem tud malmot kialakítani. A játék alapvetően három fázisból áll: 1. a bábuk felrakása a táblára 2. lépegetés a táblán 3. ugrálás a táblán. Az első fázisban az üres táblára a játékosok felváltva rakják fel a korongokat, mindig a világos kezd. Már a rakosgatásban is ki lehet rakni malmot, célszerű erre törekedni, vagy az ellenfél korongjainak beszorítására. Ha valaki malmot rak ki, akkor levehet egy korongot az ellenfelétől, azt követően az ellenfele következik. Az elején nem célszerű sarkokra tenni, mert oda könnyen beszorít az ellenfelünk. AMŐBA A játék során az egyik játékosnál van az összes X korong, a másiknál pedig az össze O. A verseny egyetlen dolog miatt folyik, gyűljön össze elsőnek egyforma jelekből 3, 4, vagy 5-ös sorozat. Ebben a játék elején kell megegyezni. A sorozat lehet függőlegesen, vízszintesen vagy átlósan is. A sorozat lehet pl. 4 db X elem egymás mellett vízszintesen, megszakadás nélkül. A játék menete egyszerű, megegyezés alapján kezd az egyik játékos, aki ezáltal letesz egy korongot. Ezután felváltva jönnek egymás után. A cél, hogy megakadályozva a másikat a sorozat kialakításában, mi magunk felépítsük a saját sorozatunk. Az nyer, akinek elsőre összejön a sorozat. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|