|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Fejtsd meg a feladványt, mielőtt kitör a pánik!
Zúg az ár, a folyó szintje egyre emelkedik! Tudsz segíteni az állatoknak a feladványok megoldásával, hogy a biztonságos túlpartra juthassanak? Az Állati logika briliáns új játék, mely során a gyerekeknek igencsak meg kell dolgoztatniuk agytekervényeiket, hogy megoldják a rendkívül elmés szafari-feladványokat! Oroszlánok, vízilovak, zsiráfok és tevék várják, hogy átjuthassanak a folyó túlsó partjára. Az állatok tudják, hogy egyszerre csak egyikük kelhet át, és hogy a megfelelő sorrendben kell haladniuk ahhoz, hogy biztonságosan a túlpartra érjenek. Egyesével, szépen egymás után kelnek át az állatok a folyón. A legvégén mind a 16 állatnak a megfelelő sorrendben felsorakoztatva kell a túlparton állnia. 60 feladvány vár a játékosokra 5-féle nehézségi szinten (kezdőtől a haladóig), hogy megfejtsék, mi a helyes sorrend, amely segítségével a faállatokat le tudják venni a játéktábláról. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - színfelismerés - formafelismerés - alaklátás - alak-háttér észlelés - téri helyzet vizuális észlelése - sorrendiség - figyelem - logikus gondolkodás - vizuális memória - türelem
Állati logika
Fejtsd meg a feladványt, mielőtt kitör a pánik! Zúg az ár, a folyó szintje egyre emelkedik! Tudsz segíteni az állatoknak a feladványok megoldásával, hogy a biztonságos túlpartra juthassanak? Az Állati logika briliáns új játék, mely során a gyerekeknek igencsak meg kell dolgoztatniuk agytekervényeiket, hogy megoldják a rendkívül elmés szafari-feladványokat! Oroszlánok, vízilovak, zsiráfok és tevék várják, hogy átjuthassanak a folyó túlsó partjára. Az állatok tudják, hogy egyszerre csak egyikük kelhet át, és hogy a megfelelő sorrendben kell haladniuk ahhoz, hogy biztonságosan a túlpartra érjenek. Egyesével, szépen egymás után kelnek át az állatok a folyón. A legvégén mind a 16 állatnak a megfelelő sorrendben felsorakoztatva kell a túlparton állnia. 60 feladvány vár a játékosokra 5-féle nehézségi szinten (kezdőtől a haladóig), hogy megfejtsék, mi a helyes sorrend, amely segítségével a faállatokat le tudják venni a játéktábláról. Tartalma: - 16 db fa állatfigura, mindegyikféle állat piros, sárga, kék és zöld színekben: • 4 db oroszlán • 4 db víziló • 4 db zsiráf • 4 db teve - játéktábla - feladványfüzet 60 db színes feladvánnyal és megoldással Anyaga: fa és karton Ajánlott korosztály: 5-99 évig Játékosok száma: 2-4 Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - színfelismerés - formafelismerés - alaklátás - alak-háttér észlelés - téri helyzet vizuális észlelése - sorrendiség - figyelem - logikus gondolkodás - vizuális memória - türelem A játék célja A feladványt akkor oldottad meg, ha mind a 16 állatot levetted a játéktábláról, és egy sorban, a megfelelő sorrendben felsorakoztattad őket az asztalon. Az elsőként átkelő állat kerül a sor legelejére, a második közvetlenül mögé, és így tovább. Ebből következően a sor legvégén álló állat utolsóként kelt át a folyón. A játék akkor ér véget, ha mind a 16 állat a megfelelő sorrendben, biztonságban átjutott a túlpartra. A feladványok megoldásai a feladványfüzet végén találhatók. Az állatok alatt lévő számok azt jelzik, hogy hol helyezkednek el a játéktáblán. TÖBB JÓ MEGOLDÁS IS LEHETSÉGES (KÜLÖNÖSEN A KEZDŐ FELADVÁNYOK ESETÉBEN), DE CSAK EGYET ÁBRÁZOLTUNK. A játék előkészítése Helyezd a feladványfüzetet az asztalra, a játéktáblát pedig a feladványfüzet jobb oldalára. Helyezd fel az állatokat a táblára a feladványfüzetben ábrázolt sorrend alapján. Ez lesz a megoldandó feladványod kiindulópontja. A játék menete A feladványok megoldásánál alkalmazd az alábbi egyszerű szabályokat: • Egyszerre csak egy állat kelhet át a folyón. • A soron következő állatnak az azt megelőzővel AZONOS SZÍNŰNEK, vagy AZONOS FAJTÁJÚNAK KELL lennie. Például: egy sárga zsiráf következhet sárga teve, vagy kék zsiráf után, de nem következhet piros víziló után. Jegyezd meg: Szín követ színt, vagy faj követ fajt! • Egy állat csak akkor kelhet át a folyón, ha nincs előtte másik állat, ami elállná az útját. • Az állatok nem ugrálhatnak át egymáson, hogy elérjék a hidat. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|