|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD:
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Kiemelten hasznos: diszgráfia, hiperkinetikus figyelemzavar esetén, tapintásos érzékelés fejlesztésére.
Nagyon igényesen faragott, fából készült formák várják, hogy a tapintózsákba helyezve a kis kezek felismerjék őket. Mindegyik alakzatból kettő található, s ezeket a szintén fából készült lapon látható árnyképükre kell tenni. Külön jó, hogy a gyerekek fantáziájára bízhatjuk, mire is hasonlít az árnykép. Sok alaplap van, így egyszerre többen is játszhatják, illetve egy-egy gyermek több lapot is kirakhat. Kisebb gyerekeknél ne kössük limithez a tapintózsákban töltött időt, nagyobbaknál viszont megállapodhatunk, hogy 10, 15, vagy 20 másodpercig keresgélhetnek. Így még a hetedikesek számára is élvezetessé tehetjük a játékot. Ez az a fejlesztőjáték, melyre azt mondják, hogy egyszerű, de nagyszerű, hiszen minden korosztályt elbűvöl igényességével és ötletességével. Plusz ötlet: játszhatjuk alaplap nélkül is, ekkor az egyik gyerkőc kihúz egy formát a zsákból, a másikuknak pedig meg kell találnia ennek a formának a párját /mint a memoryjátékok, csak itt tapintással/.
A játék szabályai:
Egyéni játék esetén: Feladat típusok: - A játékos helyezzen minden formát a megfelelő árnyképre. - Helyezzünk egy figurát az asztalra, és a gyerek keresse meg a figurához tartozó táblát. - Válasszunk egy figurát, és a gyerek találja meg a figura párját vagy úgy, hogy megnézheti a figurákat vagy tapintással. - A gyerek megnéz egy árnyképet, majd megpróbálja tapintással megtalálni a megfelelő figurát. - A gyerek papírt és ceruzát fog majd először körberajzolja a figurát, azután megpróbálja szabad kézzel lerajzolni azt. Lottó játék (2-4 játékos esetén) Minden játékos kap egy vagy több táblát. Egy gyerek kihúz egy figurát a zsákból vaktában és megmutatja a többieknek. Az a gyerek aki megtalálja a figura árnyképét a tábláján megkapja azt és ráhelyezi az árnyképre. Aki először takarja le az összes árnyképet a figurákkal az lesz a győztes. Tapintós játék Minden táblát kiosztunk a játékosok között. Az első játékos megkapja a zsákot. 10 másodperce van arra, hogy minél több figurát tapintás útján felismerve saját tábláján az árnyképekre helyezze. Ezután a következő játékos kap 10 másodpercet a felismerésre. Aki először takarja le az összes árnyképet a figurákkal az lesz a győztes. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|