Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ



KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:





Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak








Fejtsd meg a kódokat!      



Fejtsd meg a kódokat!


Fejtsd meg a kódokat! Fejtsd meg a kódokat! Fejtsd meg a kódokat!


Bruttó ár: 18 420 Ft

     

LER 2835
Fejtsd meg a kódokat!

Doboz mérete: 25 x 28 x 15 cm
Kódkártyák mérete: 13 x 13 cm
Mező alaplapok mérete: 24 x 24 cm
Mező kártyák mérete: 21 cm
Tartalma:
- 20 db dupla oldalas kódkártya
- 20 db polifoam mező alaplap
- 2 db robot kártya
- 8 db akció kártya
Anyaga: Polifoam és karton
1+ Játékosok száma:
5Ajánlott korosztály:+



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
Lépj, Fordulj, Ugorj ebben a kódfejtő élvezetes játékban!
Mozgasd meg az agyad és tested ebben a rejtjelező játékban a többiekkel együttműködve!
Állíts időkorlátot magadnak, hogy fejleszd a gondolkodásod és problémamegoldó készséged!
Buzdítja a gyerekeket, hogy játszanak, tanuljanak és dolgozzanak együtt!
Fejleszti a motorikus készségeket és az irányérzéket.

Mi a Kódolás?

A kód egy speciális nyelv, ami megmondja, a számítógépnek mit csináljon egy parancssor által. Röviden: A kóddal a számítógép azt csinálja, amit a felhasználó kíván. De ezt a tudást nem csak a képernyő előtt ülve lehet kamatoztatni. A játék segít a gondolkodásban, az információk szortírozásában, útvonaltervezésben, illetve segít a gyerekeknek megtanulni a nagyobb problémákat kisebbekre lebontva megoldani.

A labirintus és a kód kártyák bemutatása:

Kezdjük egy kisebb útvonallal: Állítsunk össze egyet 4 elemből, ahogy a képen látszik. Legyen a "Start" az első a megfelelő irányba mutatva. Helyezzük a Robotot az útvonal végére, a cél hogy elérjünk a robothoz. Lépésenként menjünk végig az útvonalon, hangosan mondva a parancsokat: (1) Előre!, (2) Előre!, (3) Fordulj Ballra, (4) Előre!; majd helyezzük ki a megfelelő kód kártyákat a jó sorrendben. Magyarázzuk el, hogy a kártyák tükrözik az útvonalat, amit az imént tettünk meg. Fontos hogy a fordulás nem jelent egy lépést is előre! Folytassuk egy új útvonallal. Ezúttal a kódkártyákat rakjuk, le MIELŐTT végigmegyünk az útvonalon. A gyerekek hangosan mondják a mozgást, amit végeznek sorban, mielőtt végrehajtanák azt.

Játék opciók:

Állítsunk párba két gyereket. Egyikük elkészíti az útvonalat és végigmegy rajta; a másik gyerek a megfelelő sorrendben lerakja a kód kártyákat és lépésenként irányítja az elsőt. Kezdetnek találjunk ki egy számot, ahány elemből megépítjük a következő utat. Kezdjük egy kisebb számmal pl: 5-6. A gyerekek akárhogyan megépíthetik az útvonalat, feltéve hogy a Nyíllal kezdődik, és a Robottal végződik. Ideje mozogni! A kódfejtő hangosan mondja a lépéseket így irányítva a társát, aki végigmegy a labirintuson. Remek összjáték! Ha egy út hibásan volt kódolva, mindkét gyerek megpróbálja megtalálni a hibát. Kicserélhetik a hibás kódokat a megfelelőre és újból kezdik, hogy megtalálják a megfelelő útvonalat.

Speciális tárgyak:

Bővítsük az útvonalat fogaskerékkel, rugóval és Útzárral úgy, hogy valamelyik labirintus elemre helyezzük!
Rugó: Vedd fel és vidd a robothoz, hogy megjavítsd
Fogaskerék: Vedd fel és vidd a robothoz, hogy megjavítsd
Útzár: LEZÁRVA! Erre az elemre nem léphetsz!

Helyezzük el az akció kártyákat a kódba, amikor a játékos egy Speciális tárggyal találkozik
Emelő: Vegyél fel egy Rugót vagy egy Fogaskereket
Rakéta: "Repülj" át az X-en (Lépd át) a következő elemig. Ez az egyetlen kártya ami átengedi a játékost az X-en. Ha két X van egymás mellett, mindkettő átrepülhető.
Meglepetés: Használd a képzelőerőd! Találj ki valami vicces feladatot, amit a társad végrehajt!
Ne feledjük: Az út mindig a nyíllal kezdődik. Abba az irányba mutasson, amerre a játékos először mozogni fog

Csapatjáték:

Csináljunk két csapatot. Az egyik csapat a mozgó játékosokból áll. Álljon egy ember az út kezdetére és kövesse az instrukciókat. A másik csapat a kódfejtő. Nézzék meg az útvonalat, helyezzék le a kódkártyákat megfelelő sorrendben, majd mondják hangosan az instrukciót! Próbáljátok egyszerre két csapattal. Mindkét csapat kap egy Start nyilat és egy Robotot. Ezúttal mindkét csapat egy különböző pontból indul. Ha fontos, papíron új kód kártyákat készíthetünk. megjegyzés: Ha két játékos ugyan arra az elemre érne, hagyjuk, hogy az egyik csapat befejezze a munkát, majd jöhet a másik.



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Fejtsd meg a kódokat!
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 490 Ft
Akciós ár 7 190 Ft
     

Kajacsata
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 21 400 Ft
     

Fára mászó majmok versenye
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 4 390 Ft
     

Itt és ott! - Ismeretterjesztő Társasjáték
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 030 Ft
Akciós ár 2 790 Ft
     

Brainbox - Első számok
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 4 080 Ft
     

Képességfelfedező kártya 3-6 éveseknek TÉR-VIZUALITÁS
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 390 Ft
     

Pisai ferdetorony - ügyességi játék
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 6 780 Ft
     

Dixit 5. - Álmodozások
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 12 440 Ft