|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Az 1320 új feladványt tartalmazó Countdown egy szédületes verseny az idővel. Az előadó felhúzza a legfelső kártyát, elindítja az időmérőt. Az óra elindul és visszaszámolja a rendelkezésre álló időt. Amikor egy csapat megfejti a feladványt, akkor a játékosok leállítják az órát és a kártyán lévő szám mértékében előrelépnek a táblán.
Az Activity-t is elérte a digitális kor! Az új feladványokat tartalmazó Activity Countdown egy szédületes verseny az idővel! Homokóra helyett digitális órát kapunk! Az előadó felhúzza a legfelső kártyát és elindítja az időmérőt. Az óra elindul és visszaszámolja a rendelkezésre álló időt. Amikor egy csapat megfejti a feladványt, akkor a játékosok leállítják az időmérőt és a kártyán lévő szám mértékében előrelépnek a táblán.Ha valamelyik csapat nem tudja megfejteni a feladványát, akkor jobb, ha passzol. Ha a játékosok úgy látják, hogy a feladvány megfejtésére túl sok időre lenne szükségük, akkor azt kiáltják, hogy "Tovább!" és azonnal megállítják az időmérőt.Az alapszabályok változatlanok, de az idővel spórolni kell, mert az a csapat amelyiknek elfogy az ideje, kiesik a játékból.
ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|