Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ




KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak






GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS
(VÁSÁRLÁS ELŐTTIKÉRDÉSEK:

Hogyan tudok rendelni?

Megrendelése a webáruházban adható le, illetve a weboldalunkon megtalálható és kinyomtatható megrendelő lapunkat kitöltve és azt visszaküldve is szívesen fogadjuk.

Mi a rendelés menete?

Csupán 4 lépés szükséges a rendelés leadásához. Ha már regisztrált, akkor a rendszer automatikusan kitölti a megadott személyes adatokat.


Hol tudom átvenni a megrendelt terméket?

1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 7.

Hogy tudok eljutni az átvételi ponthoz?

Busszal: 5, 7, 110, 112, 178

Trolibusszal: 73, 76, 78

Metróval: M2, M4

Gyalog a Keleti pályaudvartól alig 550 m.


Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma, illetve email címe?

Telefonszámunk: (06-1) 322-5221; (06-1) 351-7074 vagy a 06-20-337-3944, melyet hétfőtől–péntekig 8 órától 16 óráig tudnak hívni.

E-mail címünk: info@horzrt.hu.

Miért jó regisztrálni az oldalunkon?

Regisztrált vásárlóink számos előnyben részesülnek:

 - kizárólag regisztrált vevőinknek szóló egyedi akciókról elsőként értesülhetnek,
 - részt vehetnek nyereményjátékokon,
 - elsőként kapnak fontos információkat a termékpaletta változásokról,
 - tájékoztatjuk újdonságokról, árváltozásokról,
 - elsőként kapnak információt a speciális akcióinkról.

Mikor vagyunk nyitva?

Átvételi pontunk hétfőtől–péntekig 08:00–16:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshetnek minket telefonon, vagy e-mailben. Az előzőleg megrendelt csomagját is ekkor veheti át az átvételi pontunkon. 

Lehet módosítani a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretné módosítani a megrendelést, akkor kérjük, konzultáljon az ügyfélszolgálatunkkal.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Amennyiben a már meglévő megrendelését szeretné törölni kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. 

Meglehet valahol tekinteni a termékeket?

A megrendelt termék megtekintésére csak személyes átvételkor nyílik lehetőség.

Mi a HOR-KLUB tagság és mi az előnye?

A HOR-KLUB TAGSÁG egy olyan lehetőség, amellyel a regisztrált intézmények egyedi kedvezményekre és különböző előnyökre tehetnek szert. Például elsőkért értesülnek akcióinkról, elsőként jelentkezhetnek szakmai képzéseinkre és automatikusan részt vesznek nyereményjátékainkban.

Kik regisztrálhatnak HOR-KLUB tagságra, és van-e tagsági díja?

A HOR-KLUB TAGSÁGNAK semmilyen díja nincs, teljesen ingyenes! HOR-Klub tagnak jelentkezhetnek Bölcsődék, Óvodák, Mini Óvodák, Iskolák és Családi napközik.

Mit kell tennem, hogy HOR-KLUB tag legyek?

Jelentkezzen be a webáruházunkba. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó, kattintson a "regisztráció" linkre. Ezután kattintson a felső sorban látható HOR-KLUB TAGSÁG feliratra. Töltse ki a HOR-KLUB JELENTKEZÉSI LAPOT. (A jelentkezési lap csak sikeres bejelentkezés után látható.)
Sikeres HOR-KLUB Tagságáról e-mailben értesítjük.

Mi az a HOR-BÓNUSZ program?

A HOR Zrt. 2016-ban indította el továbbfejlesztett HOR-BÓNUSZ PROGRAMJÁT, mellyel számos intézmény jutott játékokhoz, a szülők és a HOR Zrt. tudatos összefogásának köszönhetően. Minden magánszemély vásárlása után a HOR Zrt. a rendelés értékének 5%-át, mint HOR-BÓNUSZ PONTOT jóváírja a vásárló által kiválasztott intézmény részére.
1 HOR PONT=1 Ft

Hol tudom kiválasztani az intézményt, akit támogatni szeretnék?

A megrendelés leadásakor válassza ki a legördíthető listából az Ön által támogatni kívánt intézményt és a rendszer automatikusan rögzíti a vásárlás után járó HOR-BÓNUSZ PONTOT.

Honnan tudja az intézmény, hogy kapott-e már HOR-BÓNUSZ PONTOT?

Minden olyan vásárlás után, ahol ki lett választva a kedvezményezett, e-mail formájában jelezzük a kiválasztott intézmény részére, hogy mennyi pontot kapott egy-egy vásárlás alkalmával.

Bármelyik intézményt támogathatom HOR-BÓNUSZ PONTOKKAL?

Csak azok az intézmények szerepelnek a támogatható intézmények listájában, amelyek regisztráltak HOR-KLUB Tagnak. Amennyiben nem találja a támogatni kívánt intézményt a listában, jelezze az intézmény felé, hogy regisztráljanak honlapunkon.

Intézményként tudok HOR-BÓNUSZ PONTOKAT gyűjteni?

Nincs lehetőség, hogy saját intézményüket támogassák.
Amennyiben kedveli a játékainkat és elégedett velünk, ajánlja webáruházunkat az intézményébe járó gyermekek szüleinek.

Hogyan válthatom be intézményként
a HOR-BÓNUSZ PONTJAIMAT?

A HOR-BÓNUSZ PONTOK folyamatosan beválthatóak, de akár gyűjthetőek is. Nem kötjük határidőhöz, az intézmény dönti el a vásárlás időpontját. A HOR-BÓNUSZ PONTOK levásárlása csak a webáruházunkban leadott megrendeléssel érvényesíthető.
Megrendelésekor rendszerünk automatikusan felajánlja a maximálisan beváltható pontok értékét.


SZÁLLÍTÁSSAL ÉS ÁTVÉTELLEL

KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:


Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?

Személyes átvételkor készpénzben vagy bankkártyával is tud fizetni, illetve amennyiben átutalást választ előre fizetéssel, ez esetben, akkor adjuk át a csomagot, hogy ha az összeg beérkezett a számlánkra. Ha kiszállítást kér, akkor fizethet a futárnak készpénzben, vagy a GLS futárszolgálat esetében, előre egyeztetve bankkártyával, illetve előre átutalással is. Intézmények esetében van lehetőség az átutalásos fizetésre is.

Kell-e fizetnem szállítási díjat a megrendelt termékekért?

Igen. A házhozszállítás költsége GLS futárszolgálat esetén 1990 Ft, viszont a terjedelmesebb termékekre és a bútorokra egyedi árakat számolunk, amelyről kérdezze kollégáinkat.

Milyen szállítási formák közül választhatok?

Csomagját kérheti GLS futárszolgálattal, illetve nagyobb, terjedelmesebb termékek esetében saját sofőrjeink viszik házhoz a megrendelt termékeket. 

Megrendelését személyesen is átveheti a fent már említett átvételi pontunkon!

Mekkora rendelés esetében ingyenes a szállítás?

40.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítási költséget cégünk átvállalja, kivétel a terjedelmes tételek és a bútorok esetében.

Mennyi a szállítási idő, amíg kézhez kapom a megrendelt termékeket?

GLS futárszolgálat esetében a megrendeléstől számított 1-3 munkanap. Saját sofőrjeinkkel való szállítás esetében kérje kollégáink segítségét.

Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár kézbesíteni szeretné a csomagot?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Milyen gyorsan tudom átvenni a rendelésemet amennyiben személyes átvételt jelölök meg?

A 12 óráig leadott megrendelését várhatóan másnap 8 órától veheti át a Péterfy Sándor utcai átvételi pontunkon. Az áruátvételről e-mailben értesítést küldünk, kérjük ezt várja meg!

Amennyiben olyan terméket rendelt, ami jelenleg nincs raktáron, arról visszaigazolást küldünk a várható beérkezésről.

Személyes átvételkor milyen fizetési módok közül választhatok?

Van lehetősége készpénzben, bankkártyával, illetve PayPass-al is fizetni.

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS

KÉRDÉSEK:

Ha az van odaírva, hogy "Raktáron", akkor a Péterfy Sándor utca 7. szám alatt azt át tudom venni?

Termékek nincsenek a Péterfy Sándor utcai átvevőponton, hanem egy külső, vidéki raktárban, ahonnan kollégáink hozzák el a termékeket, rendelésre.

Ha azt látom a terméknél, hogy "Előrendelhető", akkor mikor tudom átvenni/megkapni?

Azokra a termékekre, amelyek nincsenek raktáron, hosszabb idő is lehet a beszerzés, melyről kollégáink tudnak felvilágosítást adni.
Az esetleges késésekről mindig igyekszünk idejében jelezni.


ÜGYFÉLSZOLGÁLATI

(VÁSÁRLÁS UTÁNIKÉRDÉSEK:

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei. Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha továbbra sem találja a visszaigazolást, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Mennyi garancia / jótállás van a termékekre?

Jótállást, illetve garanciát a törvényi előírások alapján vállalunk, melyről bővebben olvashat a weboldalunkon található Általános Szerződési Feltételek 10. pontjában, az alábbi link-en: https://www.horzrt.hu/index.php?tm=14

Nem kaptam garanciajegyet a termékhez, mit tegyek?

A legtöbb termékhez nem jár külön garanciajegy. Ezeknél a termékeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretné visszaküldeni a vásárolt terméket, kérjük, vegyek fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Figyelem! Nem veszünk át utánvételes csomagokat!

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

A visszaküldeni kívánt csomagot a következő címre legyen kedves küldeni: 2142 Nagytarcsa, Csonka János utca 6.

Milyen módon és mennyi idő alatt érkezik vissza a vételár a visszaküldött termékért?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg az ügyfél által megadott bankszámlára.

Mit kell tennem, ha hibás/ sérült terméket kaptam?

Forduljon ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben vagy telefonon. Ha e-mailt ír nekünk, kérjük, csatoljon képet is a termék hibájáról. A garanciális feltételekről és az egyéb teendőkről legkésőbb az e-mailtől számítva 48 órán belül válaszolunk a lehetőségekkel kapcsolatban.

Mit kell tennem, ha az általam vásárolt termék a garancia időn belül meghibásodik?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, melyben leírja a hibát és kérjük, csatoljon képet is a termékről.

Email címünk: info@horzrt.hu