|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A játék fejleszti:
- a vizuális észlelést, - a megfigyelőképességet, - a reakció időt, - és a szelektív figyelmet. Viszont ez a szuper fejlesztő játék nem csak ennyit tud, hanem sokkal többet! Például a játékban szereplő képek alkalmasak a szókincs fejlesztésére, mondatalkotásra, asszociációs játékokra. Ez pedig még nem minden! A képekhez szókártyákat is "gyárthatunk" akár a gyerekek segítségével, így a felhasználási és fejlesztési területek tovább bővülnek. Például: szóértés, olvasástechnika gyakorlás, helyesírás fejlesztés, beszédhangok gyakorlása.
A játékot 4 éves kortól ajánljuk, egyéni vagy csoportos foglalkozásokhoz. Mi most egy olyan játékról beszélünk, aminek minden "köre" különböző. A játék alapja egy nagy kör alakú tábla, amelyen elszórva rengeteg ábrát (70 db-ot) találunk. A táblán lévő képek külön is megtalálhatóak a titokzsákban. A gyerkőcök egymás után húznak a zsákból képeket. Mindenki jól megfigyeli a kihúzott ábrát, majd az gyűjtheti be a képet, aki a párját leghamarabb megtalálja a kör alakú táblán.
Ha valaki elvéti az ábrát, akkor büntetést kaphat, egy meglévő kártyát vissza kell tenni a titokzsákba. (ezt a "szankciót" mi nem szoktuk használni, hiszen a legfontosabb a gyermekekben a pozitív megerősítés és a jó hangulat) ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|