|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
Fedezd fel újra a Kis Herceg történetét ezzel a vidám Memória versennyel! Meg tudod találni az összeillő zsetonokat? A barátságos kígyó segít neked, de óvakodj a rózsától! Próbáld ki mind a három játékmódot!
Játékmódok: 1. Játékosok száma: 2, vagy több főElőkészületek: Véletlenszerűen rakjátok le a zsetonokat (18db csillagos és 18db rózsás zseton) képpel lefelé az asztalra. Játékmenet: A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Választ magának 2 darab zsetont felfordítja képpel felfelé. Amennyiben két egyező figurás (pl.: pillangó, repülő, könyv) zsetont fordított fel a játékos, akkor megnyerte ezt a párt és újra próbálkozhat. Amennyiben nem, akkor visszafordítja és a tőle balra ülő játékos próbálkozhat találni két egyező figurás zsetont. A játék akkor ér véget, amikor elfogynak az asztalról a zsetonok. Az a játékos nyer, akinek a legtöbb párja van. 2. Játékosok száma: 2-4 fő Előkészületek: Helyezzétek az asztal közepére a játéktáblát. Véletlenszerűen tegyétek a 18 darab csillagos zsetont a játékmező csillagjaira, képpel felfelé. Ezután összekeverve helyezzétek el a 18 darab rózsás zsetont a játéktábla közepén lévő 18 körre, képpel lefelé. Minden játékos válasszon magának egy fa figurát. Játékmenet: Az a játékos kezdi a játékot, aki a legfiatalabb, vagy aki a legutóbb látta a Kis Herceg című filmet. Az óramutató járásának megfelelően haladnak a játékosok, mindenki ugyanarról a pontról - a Kis herceg bolygójáról - indul. Az első játékos kockadobással kezd. Kövesd az utasításokat ha a kockán a következő jelkép látható:1-4 csillag. Mozgasd a figurádat az óramutató járásával megegyezően és lépj a kockán látható csillagok számának megfelelően. Minden zseton egy csillagnak számít. A figurád csak ott tud mozogni, ahol memória zseton van képpel felfelé a csillagon. Próbáld megtalálni a tábla közepén azt a zsetont amin azonos kép látható azzal amire érkeztél a dobás után. - Ha azonos zsetont találtál akkor azt felveheted és dobj a kockával újra - Ha nem találtál azonosat, akkor próbáld megjegyezni a figurákat, ha újra rád kerül a sor, akkor tudd, hogy melyiket kell megfordítani újra. *Ha mindkét memória zseton megvan, akkor a figurád megállhat a csillagon. Kígyó jelkép: Szabadon mozgathatód a figurádat bármely képpel felfelé lévő zsetonra. Próbálj arra lépni, amely párjának ismered a helyét a lefordított zsetonok közt. Rózsa jelkép: Egy körből kimaradsz, hogy gondozd a rózsát. A játék vége: A játék végén az a játékos nyer, akinek a legtöbb zsetonja van. 3. Az alapjáték szabályait kell alkalmazni a következő módosításokkal: A játékosok előkészítik a kis rózsa zsetonokat és az üvegburát is. Gondoznod kell a rózsát, úgy hogy valamelyik rózsa zseton hátoldalára helyezed a burát. Ez azt jelenti, hogy ezt a zsetont nem lehet megnézni addig amíg ki nem nyitod a burát a kis rózsás zseton segítségével. A kis rózsa zseton jelentése:Minden játékos kap egy kis rózsa zsetont. Ha szeretnéd megszerezni az üveggömb által lefedett memória zsetont, akkor használnod kell a kis rózsa zsetonodat, hogy az kinyissa a burát. Minden játékosnak csak egy esélye van használni ezt a lehetőséget. A játék az első pontban leírtak szerint kezdődik és zajlik mindaddig, amíg már csak két pár memória zseton maradt a játéktáblán. Akinek először sikerül megszerezni az egyik párt az magához veheti az összes zsetont, nem számít, ha a bura fedi valamelyiket. A játék végén az a játékos nyer, akinek a legtöbb zsetonja van. "Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan." (Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg) ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|