|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS (VÁSÁRLÁS ELŐTTI) KÉRDÉSEK: Hogyan tudok rendelni? Megrendelése a webáruházban adható le, illetve a weboldalunkon megtalálható és kinyomtatható megrendelő lapunkat kitöltve és azt visszaküldve is szívesen fogadjuk. Mi a rendelés menete? Csupán 4 lépés szükséges a rendelés leadásához. Ha már regisztrált, akkor a rendszer automatikusan kitölti a megadott személyes adatokat. Hol tudom átvenni a megrendelt terméket?
1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 7. Hogy tudok eljutni az átvételi ponthoz? Busszal: 5, 7, 110, 112, 178 Trolibusszal: 73, 76, 78 Metróval: M2, M4 Gyalog a Keleti pályaudvartól alig 550 m. Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma, illetve email címe? Telefonszámunk: (06-1) 322-5221; (06-1) 351-7074 vagy a 06-20-337-3944, melyet hétfőtől–péntekig 8 órától 16 óráig tudnak hívni. E-mail címünk: info@horzrt.hu.
Miért jó regisztrálni az oldalunkon? Regisztrált vásárlóink számos előnyben részesülnek: - kizárólag regisztrált vevőinknek szóló egyedi akciókról elsőként értesülhetnek, Mikor vagyunk nyitva? Átvételi pontunk hétfőtől–péntekig 08:00–16:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshetnek minket telefonon, vagy e-mailben. Az előzőleg megrendelt csomagját is ekkor veheti át az átvételi pontunkon. Lehet módosítani a megrendelésben vagy a fizetési módban? Amennyiben
szeretné módosítani a megrendelést, akkor kérjük, konzultáljon az
ügyfélszolgálatunkkal. Lehetséges törölni a megrendelést? Amennyiben a már meglévő megrendelését szeretné törölni kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Meglehet valahol tekinteni a termékeket? A megrendelt termék megtekintésére csak személyes átvételkor nyílik lehetőség. Mi a HOR-KLUB tagság és mi az előnye? A HOR-KLUB TAGSÁG egy olyan lehetőség, amellyel a regisztrált intézmények egyedi kedvezményekre és különböző előnyökre tehetnek szert. Például elsőkért értesülnek akcióinkról, elsőként jelentkezhetnek szakmai képzéseinkre és automatikusan részt vesznek nyereményjátékainkban. Kik regisztrálhatnak HOR-KLUB tagságra, és van-e tagsági díja? A HOR-KLUB TAGSÁGNAK semmilyen díja nincs, teljesen ingyenes! HOR-Klub tagnak jelentkezhetnek Bölcsődék, Óvodák, Mini Óvodák, Iskolák és Családi napközik. Mit kell tennem, hogy HOR-KLUB tag
legyek?
Jelentkezzen
be a webáruházunkba. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó, kattintson a
"regisztráció" linkre. Ezután kattintson a felső sorban látható HOR-KLUB TAGSÁG feliratra. Töltse ki a HOR-KLUB
JELENTKEZÉSI LAPOT. (A jelentkezési lap csak sikeres bejelentkezés után
látható.) Mi az a HOR-BÓNUSZ program? A HOR Zrt. 2016-ban indította el továbbfejlesztett
HOR-BÓNUSZ PROGRAMJÁT, mellyel számos intézmény jutott játékokhoz, a szülők és
a HOR Zrt. tudatos összefogásának köszönhetően. Minden magánszemély
vásárlása után a HOR Zrt. a rendelés értékének 5%-át, mint HOR-BÓNUSZ PONTOT
jóváírja a vásárló által kiválasztott intézmény részére. Hol tudom kiválasztani az intézményt, akit támogatni szeretnék? A megrendelés leadásakor válassza ki a legördíthető listából az Ön által támogatni kívánt intézményt és a rendszer automatikusan rögzíti a vásárlás után járó HOR-BÓNUSZ PONTOT. Honnan tudja az intézmény, hogy kapott-e már HOR-BÓNUSZ PONTOT? Minden olyan vásárlás után, ahol ki lett választva a kedvezményezett, e-mail formájában jelezzük a kiválasztott intézmény részére, hogy mennyi pontot kapott egy-egy vásárlás alkalmával. Bármelyik intézményt támogathatom HOR-BÓNUSZ PONTOKKAL? Csak azok az intézmények szerepelnek a támogatható intézmények listájában, amelyek regisztráltak HOR-KLUB Tagnak. Amennyiben nem találja a támogatni kívánt intézményt a listában, jelezze az intézmény felé, hogy regisztráljanak honlapunkon. Intézményként tudok HOR-BÓNUSZ PONTOKAT gyűjteni? Nincs lehetőség, hogy saját intézményüket támogassák. Hogyan válthatom be intézményként A HOR-BÓNUSZ PONTOK folyamatosan beválthatóak, de akár
gyűjthetőek is. Nem kötjük határidőhöz, az intézmény dönti el a vásárlás időpontját.
A HOR-BÓNUSZ PONTOK levásárlása csak a webáruházunkban leadott megrendeléssel
érvényesíthető. SZÁLLÍTÁSSAL ÉS ÁTVÉTELLEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:
Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni? Személyes átvételkor készpénzben vagy bankkártyával is tud fizetni, illetve amennyiben átutalást választ előre fizetéssel, ez esetben, akkor adjuk át a csomagot, hogy ha az összeg beérkezett a számlánkra. Ha kiszállítást kér, akkor fizethet a futárnak készpénzben, vagy a GLS futárszolgálat esetében, előre egyeztetve bankkártyával, illetve előre átutalással is. Intézmények esetében van lehetőség az átutalásos fizetésre is. Kell-e fizetnem szállítási díjat a megrendelt termékekért? Igen. A házhozszállítás költsége GLS futárszolgálat esetén 1990 Ft, viszont a terjedelmesebb termékekre és a bútorokra egyedi árakat számolunk, amelyről kérdezze kollégáinkat. Milyen szállítási formák közül választhatok? Csomagját
kérheti GLS futárszolgálattal, illetve nagyobb, terjedelmesebb
termékek esetében saját sofőrjeink viszik házhoz a megrendelt termékeket. Megrendelését személyesen is átveheti a fent már említett átvételi pontunkon! Mekkora rendelés esetében ingyenes a szállítás? 40.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítási költséget cégünk átvállalja, kivétel a terjedelmes tételek és a bútorok esetében. Mennyi a szállítási idő, amíg kézhez kapom a megrendelt termékeket? GLS futárszolgálat esetében a megrendeléstől számított 1-3 munkanap. Saját sofőrjeinkkel való szállítás esetében kérje kollégáink segítségét. Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár kézbesíteni szeretné a csomagot? A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz. Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek? A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni! Milyen gyorsan tudom átvenni a rendelésemet amennyiben
személyes átvételt jelölök meg? A 12 óráig leadott megrendelését várhatóan másnap 8 órától veheti át a Péterfy Sándor utcai átvételi pontunkon. Az áruátvételről e-mailben értesítést küldünk, kérjük ezt várja meg! Amennyiben olyan terméket rendelt, ami jelenleg nincs raktáron, arról visszaigazolást küldünk a várható beérkezésről. Személyes átvételkor milyen fizetési módok közül választhatok? Van lehetősége készpénzben, bankkártyával, illetve PayPass-al is fizetni.TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:
Ha az van odaírva, hogy "Raktáron", akkor a Péterfy Sándor utca 7. szám alatt azt át tudom venni? Termékek nincsenek a Péterfy Sándor utcai átvevőponton, hanem egy külső, vidéki raktárban, ahonnan kollégáink hozzák el a termékeket, rendelésre. Ha azt látom a terméknél, hogy "Előrendelhető", akkor mikor tudom átvenni/megkapni?
Azokra a termékekre, amelyek nincsenek raktáron, hosszabb idő is lehet a
beszerzés, melyről kollégáink tudnak felvilágosítást adni. ÜGYFÉLSZOLGÁLATI (VÁSÁRLÁS UTÁNI) KÉRDÉSEK:
Rendeltem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek? Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei. Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha továbbra sem találja a visszaigazolást, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén. Mennyi garancia / jótállás van a termékekre? Jótállást, illetve garanciát a törvényi előírások alapján vállalunk, melyről bővebben olvashat a weboldalunkon található Általános Szerződési Feltételek 10. pontjában, az alábbi link-en: https://www.horzrt.hu/index.php?tm=14 Nem kaptam garanciajegyet a termékhez, mit tegyek? A legtöbb termékhez nem jár külön garanciajegy. Ezeknél a termékeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia. Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére? A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre. Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését? Ha szeretné visszaküldeni a vásárolt terméket, kérjük, vegyek fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Figyelem! Nem veszünk át utánvételes csomagokat! Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni? A visszaküldeni kívánt csomagot a következő címre legyen kedves küldeni: 2142 Nagytarcsa, Csonka János utca 6. Milyen módon és mennyi idő alatt érkezik vissza a vételár a visszaküldött termékért? A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg az ügyfél által megadott bankszámlára. Mit kell tennem, ha hibás/ sérült terméket kaptam? Forduljon ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben vagy telefonon. Ha e-mailt ír nekünk, kérjük, csatoljon képet is a termék hibájáról. A garanciális feltételekről és az egyéb teendőkről legkésőbb az e-mailtől számítva 48 órán belül válaszolunk a lehetőségekkel kapcsolatban. Mit kell tennem, ha az általam vásárolt termék a garancia időn belül meghibásodik? Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, melyben leírja a hibát és kérjük, csatoljon képet is a termékről. Email címünk: info@horzrt.hu |
|||||
|