Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ



KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:





ELÉRHETŐSÉG

1076 Bp Péterfy S. u. 7.
Telefon:+36/1 322-5221
Mobil:+36/20 261-6001
Fax: +36/1 478-0666

webaruhaz@horzrt.hu

Hétfő-péntekig: 8-16 h.




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak
Öko-ház nyereményjáték






GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS (VÁSÁRLÁS ELŐTTI) KÉRDÉSEK:

Hogyan tudok rendelni?

Megrendelése a webáruházban adható le, illetve a weboldalunkon megtalálható és kinyomtatható megrendelő lapunkat kitöltve és azt visszaküldve is szívesen fogadjuk.

Mi a rendelés menete?

Csupán 4 lépés szükséges a rendelés leadásához, ha már regisztrált, akkor a rendszer automatikusan kitölti a megadott személyes adatokat.


Hol található az üzletünk?

1076 Budapest Péterfy Sándor utca 7. üzlethelyiség

Hogy tudok eljutni az üzletükhöz?

Busszal: 5, 7, 110, 112, 178

Trolibusszal: 73, 76, 78

Metróval: M2

Gyalog a keleti pályaudvartól alig 550 m.


Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma, illetve email címe?

Telefonszámunk: 06/1/322-5221 vagy 06/20/261-6001, melyet hétfőtől - péntekig 8 órától 16 óráig tudnak hívni.

Email címeink: webaruhaz@horzrt.hu vagy info@horzrt.hu.

Miért jó regisztrálni az oldalunkon?

Regisztrált vásárlóink számos előnyben részesülnek:

 - kizárólag regisztrált vevőinknek szóló egyedi akciókról elsőként értesülhetnek
 - részt vehetnek nyereményjátékokon
 - elsőként kapnak fontos információkat a termékpaletta változásokról
 - tájékoztatjuk újdonságokról, árváltozásokról
 - elsőként kapnak információt a speciális akcióinkról

Mikor vagyunk nyitva?

Cégünk hétfőtől-péntekig 08:00 - 16:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshetnek minket telefonon vagy e-mailben, és az előzőleg megrendelt csomagját is ekkor veheti át raktárunkban. 

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretné módosítani a megrendelést, akkor kérjük, konzultáljon az Ügyfélszolgálatunkkal.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Amennyiben a már meglévő megrendelését szeretné törölni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal. 

Meg lehet valahol tekinteni a termékeket?

A megrendelt termék megtekintésére, csak személyes átvételkor nyílik lehetőség.

Mi a HOR-KLUB tagság és mi az előnye?

A HOR-KLUB TAGSÁG egy olyan lehetőség, amellyel a regisztrált intézmények egyedi kedvezményekre és különböző előnyökre tehetnek szert. Például elsőkért értesülnek akcióinkról, elsőként jelentkezhetnek szakmai képzéseinkre és automatikusan részt vesznek nyereményjátékainkban.

Kik regisztrálhatnak HOR-KLUB tagságra, és van-e tagsági díja?

A HOR-KLUB TAGSÁGNAK semmilyen díja nincs, teljesen ingyenes! HOR Klubtagnak jelentkezhetnek Bölcsődék, Óvodák, Mini Óvodák, Iskolák és Családi napközik.

Mit kell tennem, hogy HOR-KLUB tag legyek?

Jelentkezzen be a webáruházunkba. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó, kattintson a "regisztráció" linkre. Ezután kattintson a felső sorban látható HOR-KLUB TAGSÁG feliratra. Töltse ki a HOR-KLUB JELENTKEZÉSI LAPOT. (A jelentkezési lap csak sikeres bejelentkezés után látható.)
Sikeres HOR-KLUB Tagságáról e-mailben értesítjük.

Mi az a HOR-BÓNUSZ program?

A HOR Zrt. 2016-ban indította el továbbfejlesztett HOR-BÓNUSZ PROGRAMJÁT, mellyel számos intézmény jutott játékokhoz, a szülők és a HOR Zrt. tudatos összefogásának köszönhetően. Minden magánszemély vásárlása után a HOR Zrt. a rendelés értékének 5%-át, mint HOR-BÓNUSZ PONTOT jóváírja a vásárló által kiválasztott intézmény részére. 1 HOR PONT=1 Ft

Hol tudom kiválasztani az intézményt, akit támogatni szeretnék?

A megrendelés leadásakor válassza ki a legördíthető listából az Ön által támogatni kívánt intézményt, és a rendszer automatikusan rögzíti a vásárlás után járó HOR-BÓNUSZ PONTOT.

Honnan tudja az intézmény, hogy kapott-e már HOR-BÓNUSZ PONTOT?

Minden olyan vásárlás után, ahol ki lett választva a kedvezményezett, e-mail formájában jelezzük a kiválasztott intézmény részére, hogy mennyi pontot kapott egy-egy vásárlás alkalmával.

Bármelyik intézményt támogathatom HOR-BÓNUSZ PONTOKKAL?

Csak azok az intézmények szerepelnek a támogatható intézmények listájában, amelyek regisztráltak HOR-KLUB Tagnak. Amennyiben nem találja a támogatni kívánt intézményt a listában, jelezze az intézmény felé, hogy regisztráljanak honlapunkon.

Intézményként tudok HOR-BÓNUSZ PONTOKAT gyűjteni?

Nincs lehetőség, hogy saját intézményüket támogassák. Amennyiben kedveli a játékainkat és elégedett velünk, ajánlja webáruházunkat az intézményébe járó gyermekek szüleinek.

 Hogyan válthatom be intézményként a HOR-BÓNUSZ PONTJAIMAT?

A HOR-BÓNUSZ PONTOK folyamatosan beválthatóak, de akár gyűjthetőek is. Nem kötjük határidőhöz, az intézmény dönti el a vásárlás időpontját. A HOR-BÓNUSZ PONTOK levásárlása csak a webáruházunkban leadott megrendeléssel érvényesíthető. Megrendelésekor rendszerünk automatikusan felajánlja a maximálisan beváltható pontok értékét.


SZÁLLÍTÁSSAL ÉS ÁTVÉTELLEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?

Személyes átvételkor készpénzben vagy bankkártyával is tud fizetni illetve, amennyiben átutalást választ, előre fizetéssel, ebben az esetben, akkor adjuk át a csomagot, hogy ha az összeg beérkezett a számlánkra. Ha kiszállítást kér, akkor fizethet a futárnak készpénzben, vagy a GLS futárszolgálat esetében, előre egyeztetve bankkártyával, illetve előre átutalással is. Intézmények esetében van lehetőség az átutalásos fizetésre is.

Kell-e fizetnem szállítási díjat a megrendelt termékekért?

Igen, a házhozszállítás költsége GLS futárszolgálat esetén 990 Ft, Pick Pack Pontra kérve 600Ft, viszont a terjedelmesebb termékekre és a bútorokra egyedi árakat számolunk, amelyről kérdezze kollégáinkat.

Milyen szállítási formák közül választhatok?

Csomagját kérheti Pick Pack Pontra, GLS futárszolgálattal, illetve nagyobb, terjedelmesebb termékek esetében saját sofőrjeink viszik házhoz a megrendelt termékeket. 

Megrendelését személyesen is átveheti budapesti üzletünkben!

Mekkora rendelés esetében ingyenes a szállítás?

30.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítási költséget cégünk átvállalja, kivétel a terjedelmes tételek és a bútorok esetében.

Meddig vehetem át a megrendelt terméket személyes átvétel, illetve Pick Pack Pont esetén?

Felhívjuk figyelmét, hogy rendelés átvételéről e-mailben tájékoztatjuk, miután összekészítettük csomagját. Raktárunkban 7 napig van lehetősége átvenni a megrendelt terméket/ket, utána automatikusan töröljük. Pick Pack Pontos átvétel esetében 5 munkanapig tudja átvenni a csomagot, azután automatikusan visszaküldik részünkre a megrendelt terméket/ket.

Mennyi a szállítási idő, amíg kézhez kapom a megrendelt termékeket?

GLS futárszolgálat esetében a megrendeléstől számított 1-3 munkanap. Pick Pack Pont esetében 2-5 munkanap. Saját sofőrjeinkkel való szállítás esetében kérje kollégáink segítségét.

Mekkora terméket tudok Pick Pack Pontra kérni? 

A Pick Pack Pontok maximum 60x60x60 cm-es, és maximum 20 kg. méretű dobozt tudnak fogadni, így ebben a méretben tudunk csomagot küldeni. A termékek jellemzői alatt minden esetben feltüntetjük, hogy a termék kérhető-e Pick Pack Pontra. Természetesen, amennyiben több terméket rendel, előfordulhat, hogy azok már nem férnek bele ebbe a méretbe, így azt már nem tudjuk a Pontra kézbesíteni.

Külföldre is kérhetem a szállítást?

Természetesen igen, viszont ennek szállítási költségei egyediek, így kérje kollégáink segítségét. Külföldi szállítás esetén a fizetési mód csak előre átutalásként lehetséges.

Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor a futár kézbesíteni szeretné a csomagot?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Még ma szeretnék hozzájutni a kiválasztott termékhez, van rá lehetőség?

Igen, amennyiben rendelését leadja webáruházunkon keresztül és személyes átvételt jelöl meg, majd a megjegyzésbe jelzi nekünk, hogy még aznap szeretné átvenni a terméket. De kérjük, mindenképpen várja meg a kollégáink által küldött emailt, hogy megrendelése már átvehető.

Személyes átvételkor milyen fizetési módok közül választhatok?

Van lehetősége készpénzben, bankkártyával, illetve PayPass-al is fizetni.

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

Ha az van odaírva, hogy "Raktáron", akkor a Péterfy Sándor utca 7. szám alatt azt át tudom venni?

Vannak olyan termékek, amelyek nincsenek a Péterfy Sándor utcai raktárban, hanem egy külső, vidéki raktárban, ahonnan kollégáink hozzák el a termékeket, rendelésre.

Ha azt látom a terméknél, hogy "Előrendelhető", akkor mikor tudom átvenni/megkapni?

Azokra a termékekre, amelyek nincsenek raktáron, hosszabb idő is lehet a beszerzés, melyről kollégáink tudnak felvilágosítást adni. De az esetleges késésekről mindig igyekszünk idejében jelezni.


ÜGYFÉLSZOLGÁLATI (VÁSÁRLÁS UTÁNI) KÉRDÉSEK:

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei. Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha továbbra sem találja a visszaigazolást, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Mennyi garancia / jótállás van a termékekre?

Jótállást, illetve garanciát a törvényi előírások alapján vállalunk, melyről bővebben olvashat a weboldalunkon található Általános Szerződési Feltételek 10. pontjában, az alábbi link-en: https://www.horzrt.hu/index.php?tm=14

Nem kaptam garanciajegyet a termékhez, mit tegyek?

A legtöbb termékhez nem jár külön garanciajegy. Ezeknél a termékeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretné visszaküldeni a vásárolt terméket, kérjük, vegyek fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Figyelem! Nem veszünk át utánvételes csomagokat!

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

A visszaküldeni kívánt csomagot a következő címre legyen kedves küldeni: 1076 Budapest Péterfy Sándor utca 7.

Milyen módon és mennyi idő alatt érkezik vissza a vételár a visszaküldött termékért?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg az ügyfél által megadott bankszámlára.

Mit kell tennem, ha hibás/ sérült terméket kaptam?

Forduljon ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben vagy telefonon. Ha e-mailt ír nekünk, kérjük, csatoljon képet is a termék hibájáról. A garanciális feltételekről és az egyéb teendőkről legkésőbb az e-mailtől számítva 48 órán belül válaszolunk a lehetőségekkel kapcsolatban.

Mit kell tennem, ha az általam vásárolt termék a garancia időn belül meghibásodik?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, melyben leírja a hibát és kérjük, csatoljon képet is a termékről.

Email címünk: webaruhaz@horzrt.hu vagy info@horzrt.hu