|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A lapok leírása
- DOMINÓ kártyák: kétszínű kártyák - Gyémánt kártyák:. Ezek útmutató kártyák, amelyek megmutatják az azonos színű, négy különböző árnyalatot, amelyek a dominóban társíthatóak. • Figyelem és megfigyelés fejlesztése • Szín-asszociáció fejlesztése • Vizuális- térbeli intelligencia javítása • Kreativitás formálása
A JÁTÉK MENETE:
KLASSZIKUS DOMINÓ: 1. Az összes dominót összekeverjük és szétosztjuk a játékosok között (egy játékosnak legfeljebb 7 kártyát). Ha maradt kártya, azokat lefelé, egy halomban az asztalon hagyjuk. 2. A legfiatalabb játékos kezd, akinek duplája van, ami azt jelenti, hogy azonos színből van két árnyalata. 3. Minden körben a játékosoknak egy a már lent lévő dominóhoz passzoló színárnyalatot kell letenniük. Ha az adott játékosnak nincs megfelelő dominója, akkor addig húz az asztalon lévőkből, amíg nem tud rakni. Ha elfogyott a dominó, akkor a következő játékos jön. 4. Az nyer, akinek először elfogy minden dominója. 5. Ha a játék nem folytatható, akkor a legkevesebb kártyával rendelkező játékos nyer. Ha több játékosnak, van ugyan annyi dominója, akkor ők mindannyian a nyertesek. KREATÍV DOMINÓ: 1. Az összes dominót összekeverjük és szétosztjuk a játékosok között (egy játékosnak legfeljebb 7 kártyát). Ha maradt kártya, azokat lefelé, egy halomban az asztalon hagyjuk. 2. A legfiatalabb játékos kezd, akinek duplája van, ami azt jelenti, hogy azonos színből van két árnyalata. 3. Minden körben a játékosoknak egy a már lent lévő dominóhoz passzoló színárnyalatot kell letenniük. Ha az adott játékosnak nincs megfelelő dominója, akkor addig húz az asztalon lévőkből, amíg nem tud rakni. Ha elfogyott a dominó, akkor a következő játékos jön. 4. Az nyer, akinek először elfogy minden dominója. 5. Ha a játék nem folytatható, akkor a legkevesebb kártyával rendelkező játékos nyer. Ha több játékosnak, van ugyan annyi dominója, akkor ők mindannyian a nyertesek. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|