Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ




KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak






Ugrálólabdák

Siess az iskolába! - Memória       KÉSZLET EREJÉIG!



Siess az iskolába! - Memória





Bruttó ár: 9 730 Ft

     

AKR 20817
Siess az iskolába! - Memória

Tartalma:
- 1 db dobókocka
- 20 db karakter kártya
- 1 db csengő kártya
- 1 db társasjáték tábla
3+ Játékosok száma:
4Ajánlott korosztály: - 8



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 1 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
Cél:
A csoport tagjainak együttes erővel kell elérniük, hogy a világ minden tájáról származó gyerekek a csengő megszólalása előtt az iskolába érjenek.
Játékszabályok:
1. Ragassza az 5 db, gyermeket ábrázoló matricát és a csengő matricát a dobókocka oldalaira. Ragassza a fennmaradó 2 db csengőt ábrázoló matricát a piros kártya egy-egy oldalára.
2. Helyezze a játéktáblát színével felfelé az asztalra és rakja ki mellé egyesével és színükkel lefelé fordítva a 20 db, a világ minden tájáról származó gyermeket ábrázoló képes kártyát. Helyezze a csengőt ábrázoló kártyát a kijárathoz.
3. A játékosok egymás után dobnak a dobókockával: (memóriajáték
- Ha a játékos gyermeket dob, a csoportnak meg kell próbálnia megkeresni a színével lefelé kirakott kártyák között az adott gyermeket ábrázoló kártyapárt. Ha sikerül megtalálnia, játékos a kártyákat a játéktáblán az iskolába helyezi (az erre kialakított helyre). Ha nem sikerült megtalálni a kártyapárt, a színére fordított kártyákat ismét le kell fordítani. (Buzdítsa a játékosokat arra, hogy segítsenek egymásnak a kártyapárok megkeresésében.)
- Ha a játékos csengőt dob, a csengő eggyel előre lép a mezőben.
4. Lehetséges játékvég változatok:- Mindnyájan nyernek: Ha a csoportnak sikerült az iskolába vinnie az összes gyermeket, mielőtt a csengő célba érne. - Mindnyájan vesztenek: Ha a csengő célba ér, mielőtt a csoportnak sikerült volna az összes gyermeket az iskolába vinnie.



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Siess az iskolába! - Memória
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 5 510 Ft
     

Clemmy - Horgász - foglalkoztatójáték 12 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 1 640 Ft
     

Clemmy - Állatok és kicsinyeik - játék bölcsiseknek 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 18 540 Ft
     

Szenzoros csövek - 4 db 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 10 790 Ft
     

Hape Mókás horgászat - 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 10 610 Ft
     

Állatkák a farmomon - variálható szerepjáték kicsiknek, GOULA 12 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 12 980 Ft
     

Érzelmek Labdák
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 15 160 Ft
     

Képes történetek - Mesék II.
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 15 160 Ft