|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD:
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Szerezzük meg az aranyalmát!
A kis emberek a házuktól elindulva a színdobókocka szerint lépkednek a karámig, ahol lóra pattanva folytatják útjukat az aranyalmához.
A játék előkészülete: A játék kezdete előtt helyezzük a lovakat a bekerített karámba! A lovasokat tegyük a színüknek megfelelő házikókba, az arany almát pedig a tábla bal felső sarkában lévő aranyhegyre.
A játék menete: A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Dob a dobókockával és a dobott színnek megfelelően lép arra a mezőre, amely a dobott színben hozzá a legközelebb esik. Ez után a következő játékos jön. Ahhoz, hogy valaki az ösvényről be tudjon lépni a karámba, zöldet kell dobnia. Például ha a lovas piros mezőn áll és zöldet dob, akkor egyenesen bemehet a lovához. Ha az utolsó mezőn áll a karám előtt, akkor három próbálkozási lehetősége van zöldet dobni. A karámba érve a lovas felül a megfelelő színű lóra, majd elindul az arany almához vezető ösvényen. Mikor ezen az úton virágra vagy kék mezőre lép, akkor meg kell etetnie, illetve itatnia a lovát és ezért kimarad egy körből. Ha valaki olyan mezőre ér, ahol már áll egy másik lovas, akkor vissza kell mennie a karámba és elölről kezdeni a hegymászást. A játékot az nyeri, aki először ér fel a hegyre az arany almához. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|