Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ



KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:





ELÉRHETŐSÉG

1076 Bp Péterfy S. u. 7.
Telefon:+36/1 322-5221
Mobil:+36/20 261-6001
Fax: +36/1 478-0666

webaruhaz@horzrt.hu

Hétfő-péntekig: 8-16 h.




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak
Öko-ház nyereményjáték








Szabályjáték - Aranyalma      



Szabályjáték - Aranyalma





Bruttó ár: 14 790 Ft

     

BE 22370
Szabályjáték - Aranyalma

1 db 37x37 cm-es játéktábla
4 db ló, 4 db lovas
1 db aranyalma
1 db színdobókocka
Anyaga: fa
2-4 Játékosok száma:
3Ajánlott korosztály:+



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Szerezzük meg az aranyalmát!
A kisemberek a házuktól elindulva a színdobókocka szerint lépkednek a karámig, ahol lóra pattanva folytatják útjukat az aranyalmához.
A játék előkészülete: A játék kezdete előtt helyezzük a lovakat a bekerített karámba! A lovasokat tegyük a színüknek megfelelő házikókba, az arany almát pedig a tábla bal felső sarkában lévő aranyhegyre.

A játék menete: A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Dob a dobókockával és a dobott színnek megfelelően lép arra a mezőre, amely a dobott színben hozzá a legközelebb esik. Ez után a következő játékos jön.
Ahhoz, hogy valaki az ösvényről be tudjon lépni a karámba, zöldet kell dobnia. Például ha a lovas piros mezőn áll és zöldet dob, akkor egyenesen bemehet a lovához. Ha az utolsó mezőn áll a karám előtt, akkor három próbálkozási lehetősége van zöldet dobni.
A karámba érve a lovas felül a megfelelő színű lóra, majd elindul az arany almához vezető ösvényen. Mikor ezen az úton virágra vagy kék mezőre lép, akkor meg kell etetnie, illetve itatnia a lovát és ezért kimarad egy körből. Ha valaki olyan mezőre ér, ahol már áll egy másik lovas, akkor vissza kell mennie a karámba és elölről kezdeni a hegymászást.
A játékot az nyeri, aki először ér fel a hegyre az arany almához.



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Szabályjáték - Aranyalma
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 9 030 Ft
     

Geometriai hernyók
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 660 Ft
     

Kangoroo
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 2 790 Ft
     

Figolo társasjáték
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 550 Ft
     

Torreta - Toronyépítő
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 300 Ft
     

Logo Colorino - Színek és formák
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 6 990 Ft
     

Figurix
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 1 800 Ft
     

Yoga Cards Game
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 290 Ft