|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Az Aranyalma társasjáték remek kikapcsolódást nyújt a gyerekeknek már 3 éves kortól.
A gyermekek a társasjátékkal a következő készségeiket fejleszthetik: szabályok betartása, szociális készségek, színfelismerés. Az a Beleduc játék is kiváló minőségű fából készült. Egyszerű játékszabályával, kedves színeivel, szórakoztató játékmenetével, hamar megszeretik a gyerekek. Kinek sikerül először elérnie az aranyalmát?
A játék előkészülete:
A játék kezdete előtt helyezzük a lovakat a bekerített karámba! A lovasokat tegyük a színüknek megfelelő házikókba, az arany almát pedig a tábla bal felső sarkában lévő aranyhegyre. A játék menete: A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Dob a dobókockával és a dobott színnek megfelelően lép arra a mezőre, amely a dobott színben hozzá a legközelebb esik. Ez után a következő játékos jön. Ahhoz, hogy valaki az ösvényről be tudjon lépni a karámba, zöldet kell dobnia. Például ha a lovas piros mezőn áll és zöldet dob, akkor egyenesen bemehet a lovához. Ha az utolsó mezőn áll a karám előtt, akkor három próbálkozási lehetősége van zöldet dobni. A karámba érve a lovas felül a megfelelő színű lóra, majd elindul az arany almához vezető ösvényen. Mikor ezen az úton virágra vagy kék mezőre lép, akkor meg kell etetnie, illetve itatnia a lovát és ezért kimarad egy körből. Ha valaki olyan mezőre ér, ahol már áll egy másik lovas, akkor vissza kell mennie a karámba és elölről kezdeni a hegymászást. A játék vége: A játékot az nyeri, aki először ér fel a hegyre az arany almához. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|