Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ




KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:




Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak






Gyakorló füzetek, színezők

Szabályjáték - Aranyalma      



Szabályjáték - Aranyalma


Szabályjáték - Aranyalma Szabályjáték - Aranyalma Szabályjáték - Aranyalma Szabályjáték - Aranyalma Szabályjáték - Aranyalma


Bruttó ár: 24 450 Ft

     

BE 22370
Szabályjáték - Aranyalma

A játéktábla mérete: 37x37 cm
4 db ló, 4 db lovas
1 db aranyalma
1 db színdobókocka
Anyaga: fa
2-4 Játékosok száma:
3Ajánlott korosztály:+



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 1 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Az Aranyalma társasjáték remek kikapcsolódást nyújt a gyerekeknek már 3 éves kortól.
A gyermekek a társasjátékkal a következő készségeiket fejleszthetik: szabályok betartása, szociális készségek, színfelismerés.

Az a Beleduc játék is kiváló minőségű fából készült.
Egyszerű játékszabályával, kedves színeivel, szórakoztató játékmenetével, hamar megszeretik a gyerekek.

Kinek sikerül először elérnie az aranyalmát?
A játék előkészülete:
A játék kezdete előtt helyezzük a lovakat a bekerített karámba!
A lovasokat tegyük a színüknek megfelelő házikókba, az arany almát pedig a tábla bal felső sarkában lévő aranyhegyre.

A játék menete:
A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Dob a dobókockával és a dobott színnek megfelelően lép arra a mezőre, amely a dobott színben hozzá a legközelebb esik.
Ez után a következő játékos jön.
Ahhoz, hogy valaki az ösvényről be tudjon lépni a karámba, zöldet kell dobnia. Például ha a lovas piros mezőn áll és zöldet dob, akkor egyenesen bemehet a lovához.
Ha az utolsó mezőn áll a karám előtt, akkor három próbálkozási lehetősége van zöldet dobni.
A karámba érve a lovas felül a megfelelő színű lóra, majd elindul az arany almához vezető ösvényen.
Mikor ezen az úton virágra vagy kék mezőre lép, akkor meg kell etetnie, illetve itatnia a lovát és ezért kimarad egy körből.
Ha valaki olyan mezőre ér, ahol már áll egy másik lovas, akkor vissza kell mennie a karámba és elölről kezdeni a hegymászást.

A játék vége:
A játékot az nyeri, aki először ér fel a hegyre az arany almához.



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Szabályjáték - Aranyalma
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 760 Ft
     

Brainbox - Bogyó és Babóca
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 500 Ft
     

Piroska és a farkas fa memóriajáték, GOULA 24 hó+
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 10 440 Ft
     

Ki nevet a végén-állatos
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 410 Ft
     

Brainbox - Ellentétek
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 5 050 Ft
     

Első társasjátékom - Katicaverseny
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 12 760 Ft
     

Sequence Classic
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 13 840 Ft
     

Találd meg a cicát! - Térlátás fejlesztő
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 7 410 Ft