|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
VIDEÓ
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Az Állati akrobatika memóriafejlesztő társasjátékban a gyermekek feladata, hogy a kártyán bemutatott állatokat és elhelyezkedésüket lemásolják.
Kicsik számára kihívást jelentő feladat, hogy a hasonló képek között megjegyezzék az apró különbségeket. Elsőre talán könnyűnek tűnik a feladat, hogy a kiválasztott és 15 másodpercig memorizált kártyát megtaláljuk a többi között, de a sok hasonlóság miatt, nem is annyira egyszerű! A Beleduc társasjátéka mér 3 éves kortól jó szórakozást kínál. Fejleszti a vizuális memóriát és a részletmegfigyelő képességet.
A játék előkészítése:
Tegyük a játéktáblát az asztal közepére. Keverjük össze a kártyákat és rakjuk azokat a tábla mellé képpel lefelé. A felső három kártyát fordítsuk meg, hogy látni lehessen a rajtuk lévő állatokat. A játék menete: A legfiatalabb játékos kapja meg elsőként a játéktáblát. A három megfordított kártyát 15 másodpercig memorizálja minden játékos, majd visszafordítjuk azokat. A játékos, akinél a játéktábla van megpróbálja kirakni az egyik korábban megfordított kártyán lévő mutatvány párt. A játéktáblát ezután visszahelyezi az asztal közepére. A bal oldalán ülő játékos kiválasztja azt a kártyát, amelyen szerinte a táblán kirakott mutatvány látható. Ha a megfelelő kártyát választotta akkor megtarthatja azt. Ha nem sikerült akkor a következő játékos próbálkozhat. Ha olyan mutatvány pár került kirakásra amelyik a három kártya közül egyiken sem szerepelt, akkor a bal oldalon lévő játékos kap egy kártyát jutalomként, hiszen a feladata megoldhatatlan volt. A két megmaradt kártyát visszatesszük a pakli aljára és a következő három kártya kerül felfedésre. A táblát át kell adni a következő játékosnak. A játék addig tart míg minden játékos háromszor használta a játéktáblát. A játékot az nyeri, aki a legtöbb kártyát gyűjti össze a játék végére. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|