|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD:
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TERMÉKLEÍRÁS
Ki nevet a végén:
Egy izgalmas kaland, ahol minden egyes lépessel üldözöl és menekülsz, szem előtt tartva azt a célt, hogy az állataidat minél hamarabb a házba juttasd megóvva ezzel őket a többi vadállattól. Ha mindenki eszén túljársz, te lehetsz a dzsungel királya! A játék menete: Minden játékos választ egy-egy bábukészletet. A sorrendet kockadobással döntik el, a legnagyobbat dobó játékos kezd. A játékosok bábuikat az azonos színnel jelölt indulási pontra állítják, majd egymás után próbálnak 6-ost dobni, ami egy-egy bábunak a játékba lépéséhez szükséges. Ha sikerül 6-ost dobni, újra dobhat, és bábujával a dobott értéknek megfelelő számút lép előre. A bábuk az óramutató járásával megegyezően haladnak a pályán. Ha egy játékosnak több bábuja is a pályán van már, és dupla dobása van (egy 6-os és egy új dobás), különböző bábukkal is lelépheti azt. Két 6-os dobása esetén egy harmadik dobás is jár. Ha a bábu egy másik játékos bábuja által elfoglalt mezőre lép, az utolért bábut vissza kell tenni az indulási pontra, és csak 6-os dobásával állhat ki újra. A célba csak pontos dobással lehet beérni. A győztes az, aki elsőként ér célba mind a négy bábujával. Kígyók, létrák: Indulj el az úton és találj minél több létrát, amin fel tudsz mászni, de kerüld el a kígyókat, amelyek fejére lépve sajnos lecsúszol a kígyó testén. Kígyók, létrák: Indulj el az úton és találj minél több létrát, amin fel tudsz mászni, de kerüld el a kígyókat, amelyek fejére lépve sajnos lecsúszol a kígyó testén. A játék menete: A játékot az kezdi, aki először 6-ost dob. Újabb játékos csak 6-ost dobva léphet be a játékba. A bábukkal a dobásoknak megfelelően lépegetünk. Ha olyan mezőre jutunk, amelyről létra vezet felfelé, felmehetünk a létrán, de ha egy kígyófejhez érkezünk, le kell csúsznunk a farkáig. Ha valamelyik másik játékos által már elfoglalt mezőre érkezünk, kiütjük őt, azaz vissza kell állnia a kezdő mezőre. A játék célja, hogy minél kevesebb számú dobással érjük be a célba. (Ha nem pontosan oda érkezünk, lépés közben vissza kell fordulnunk, és visszafelé lépnünk.) Az győz, aki először érkezik meg a célba. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|