|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD:
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A gyűrött ingből, hogyan lesz vasalt? A kócos frizura minek köszönhetően lesz rendezett?
Párosítsuk össze, hogy melyik tevékenységhez milyen eszközt kell használni. Ez a párosító játék sokrétűen fejleszti a kisgyermekek készségeit, miközben megismerteti őket különféle használati tárgyakkal és azok funkcióival. Egy egyszerű, de nagyszerű puzzle játék, mely ár/érték szempontból verhetetlen. Vastag, strapabíró kartonból készült, hogy hosszú ideig használható legyen. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - logikus gondolkodás - ok-okozati viszony felismerése - ismeretbővítés - szókincsbővítés Az alapjáték is rengeteg lehetőséget rejt magában, a "játékszabály" fül alatt olvasható további játékvariációkkal pedig még több élmény és fejlesztő hatás válik elérhetővé.
FRA 26107
Mit használjak? – párosító játék Tartalma: 36 db képkártya, melyekből 12 képsorozat rakható össze Anyaga: karton Ajánlott korosztály: 4+ Játékosok száma: 1 A játék célja Különféle használati tárgyak képének összepárosítása a funkciójukat szemléltető képekkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a sorozatokat, akkor a képek pontosan illeszkednek egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - logikus gondolkodás - ok-okozati viszony felismerése - ismeretbővítés - szókincsbővítés A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a két hozzá illő képet, és illessze mellé. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg a képeken szereplő használati tárgyakat, valamint fogalmazza meg funkciójukat. A játékban megjelenő használati tárgyak: távcső, olló, tű és cérna, létra, kés, mikroszkóp, zseblámpa, zsírkréta, kulcs, fésű, vasaló, kalapács és szög További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Memória-lottó játék (2-4 játékos) Osszuk el a játékosok között egyenlően a sorozatok középső, használati tárgyat ábrázoló tagját. (Könnyen megismerjük ezeket: 2 fülük van.) Tegyék ki maguk elé a kapott kártyáikat képpel felfelé. A többi kártyát tegyük középre összekeverve, képpel lefelé fordítva. A játékosok az óramutató járásával egyező irányban következnek felváltva. A soron következő fordítson fel egy kártyát úgy, hogy minden társa láthassa. Ha a nála lévő valamelyik kártyához tartozik, elveheti, odaillesztheti a másik mellé, és még egyszer fordíthat. Ha nem, vissza kell fordítania a helyére. Az nyer, aki leghamarabb rakja ki az összes sorozatát. Barkochba Az egyik játékos gondoljon egy dologra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk mire gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer. Fordított barkochba Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő dologra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is. Gyorsasági játék 1. Tegyük az asztalra összekeverve, képpel felfelé fordítva a sorozatok középső, használati tárgyat ábrázoló tagját. (Könnyen megismerjük ezeket: 2 fülük van.) A játékvezető információi alapján kell megkeresni a képeket, pl.: „Keresd meg azt a tárgyat, amelyiket akkor használjuk, ha nem érünk fel valamit!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 2. A képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető mutasson fel egy képet. Akik előbb csapnak rá a hozzá tartozó 2 másik kártyára, azok megtarthatják (akár 1, akár 2 gyermek). Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Mesélj a képekről! A gyermek (szükség szerint felnőtt segítségével) meséljen a sorozatokról. Fogalmazzuk meg az ok-okozati viszonyokat. Kitalálhatunk a képekhez történeteket is. További fejlesztési területek: - iránydifferenciálás - vizuális memória - auditív memória - figyelem - beszédészlelés - beszédértés - beszédkészség - társas készségek - képzelet ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|