Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!
Több mint egy játék webáruház!


0 Ft
0 db termék
Hor Zrt. - Több mint egy játék Webáruház!



BELÉPÉS

E-mail:
Jelszó:

elfelejtett jelszó
REGISZTRÁCIÓ



KOSÁR

A kosárban
levő termékek értéke:
0 Ft

KOSÁR TARTALMA

KUPON KÓD:





Szeretne információkat kapni a Hor Zrt. újdonságairól? Iratkozzon fel nevével, e-mail címével, és rendszeresen elküldjük az aktuális híreket!
Név:
E-mail:
Miről szeretne hírlevelet kapni?

Bölcsődéknek
Óvodáknak
Iskoláknak
Magán vásárlóknak








Hol élnek az állatok? - párosító játék      



Hol élnek az állatok? - párosító játék


Hol élnek az állatok? - párosító játék Hol élnek az állatok? - párosító játék


Bruttó ár: 1 730 Ft

     

FRA 26116
Hol élnek az állatok? - párosító játék

Doboz mérete: 15x20x5cm
Tartalma:
40 db képkártya, melyekből 20 képpár rakható össze
Anyaga: karton
1 Játékosok száma:
4Ajánlott korosztály:+



Ez a termék van raktáron!<br>
Ez a termék van raktáron!




Ingyenes átvétel üzletünkben 1-3 napon belül.
Házhoz szállítás 1 héten belül.
Várható szállítási költség összesen: 990 Ft


Amennyiben tetszik, kérjük ossza meg a Facebookon.


TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Tegyetek egy képzeletbeli kirándulást és fedezzétek fel az állatok élőhelyeit! Ha helyesen rakjátok össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz.

Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció
- finommotorika
- vizuális memória
- akusztikus memória
- ismeretbővítés
- szókincsbővítés

A párosító sokféle variációban játszható, ezekről részletes leírást a "játékszabály" fül mögött olvashat.
FRA 26116
Hol élnek az állatok? – párosító játék


Tartalma:
40 db képkártya, melyekből 20 képpár rakható össze

Anyaga: karton

Ajánlott korosztály: 4+

Játékosok száma: 1

A játék célja

Különféle állatok rajzának összepárosítása élőhelyükkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni.

Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció
- finommotorika
- vizuális memória
- akusztikus memória
- ismeretbővítés
- szókincsbővítés

A játék menete

Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg az állatokat és élőhelyeket.

A játékban megjelenő állatok:

hangya, jegesmedve, darázs, teve, kacsa, kutya, krokodil, tehén, hernyó, ló, , tyúk, hal, elefánt, oroszlán, nyúl, birka, galamb, egér, harkály, pók

További játékvariációk
Játékosok száma: 1-4

Memóriajáték
Tegyük az asztalra összekeverve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer.

Gyorsasági játék 1.
Csak az állatképeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető információi alapján kell megkeresni a képeket, pl.: „Keresd meg azt az állatot, amelyiknek taraja van!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze.

Gyorsasági játék 2.
Csak az állatképeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető mutasson fel egy élőhely-képet. Aki előbb csap rá a párjára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Játszhatjuk fordítva is: az élőhely-képeket tegyük ki az asztalra, és egy-egy állatképet mutassunk fel.

Barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy állatra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik dologra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer.

Fordított barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő állatra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is.

Csoportosítás
Csoportosíthatjuk az állatokat különféle szempontok szerint, pl.: emlős / madár / egyéb, szőre van / tolla van / egyéb, lábak száma szerint, stb.

További fejlesztési területek:
- iránydifferenciálás
- vizuális memória
- auditív memória
- figyelem
- beszédészlelés
- beszédértés
- beszédkészség
- társas készségek
- fő- és alfogalmak



ÖNNEK AJÁNLJUK   

Hol élnek az állatok? - párosító játék
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 1 730 Ft
     

Mi tartozik össze? - párosító játék
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 170 Ft
     

Hape Forgatós puzzle-rovarok
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 6 430 Ft
     

Érzelmek puzzle
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 3 810 Ft
     

Jixelz – a kreatív kirakó<br> Mesebeli lények
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 6 850 Ft
     

Matematikai puzzle - Összeadás 20-ig
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 1 730 Ft
     

Árnyképek - párosító játék
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 5 310 Ft
     

Cognito - Térbeliség
RAKTÁRON!


Bruttó ár: 2 120 Ft