|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD:
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
E párosító játék segít a gyermekeknek a színek felismerésében. A játék során a kicsik különféle élőlények és tárgyak rajzát párosíthatják össze az azokban előforduló színek képével. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni.
Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - színfelismerés - ismeretbővítés - szókincsbővítés Az alapjáték mellett számtalan más játéklehetőség rejlik ebben a puzzle-ban, pl. memória-, gyorsasági játék és barkochba. E tevékenységek további területek fejlesztésére nyújtanak lehetőséget. E játékvariációkról és fejlesztési területekről a "Játékszabály" fül alatt olvashat.
FRA 26118
Játék a színekkel – párosító játék Tartalma: 40 db képkártya, melyekből 20 képpár rakható össze Anyaga: karton Ajánlott korosztály: 3+ Játékosok száma: 1 A játék célja Különféle élőlények és tárgyak rajzának összepárosítása az azokban előforduló színek képével. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - színfelismerés - ismeretbővítés - szókincsbővítés A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy ábrát tartalmazó képkártyát, majd keresse meg a többi közül az ábra színeit megjelenítő párját, és illessze mellé. A párosítást segíti a képkártyák színes kerete. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg az ábrákon szereplő dolgokat. A játékban megjelenő élőlények és tárgyak: léggömb, papírsárkány, lámpa, lombos fa, esernyő, alma, táska, labda, virág, helikopter, gomba, telefon, repülő, tricikli, gyerek, óra, mozdony, hal, teherautó, hajó További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Memóriajáték Tegyük az asztalra összekeverve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer. Gyorsasági játék 1. Csak az ábrákat tartalmazó kártyákat tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető információi alapján kell megkeresni a képeket, pl.: „Keresd meg azt a tárgyat, amelyik megvéd az esőtől!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 2. Csak a színkártyákat tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető mutasson fel egy ábrakártyát. Aki előbb csap rá a párjára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Játszhatjuk fordítva is: az ábrakártyákat tegyük ki az asztalra, és egy-egy színkártyát mutassunk fel. Barkochba Az egyik játékos gondoljon egy élőlényre vagy tárgyra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik dologra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer. Fordított barkochba Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő dologra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is. Csoportosítás Csoportosíthatjuk a képeket különféle szempontok szerint, pl.: élő / életten; növény / állat / ember / tárgy; járművek; van / nincs benne piros szín stb. Színkeresés A gyermek válasszon egy színkártyát, és keressen a környezetében azonos színeket tartalmazó tárgyat. További fejlesztési területek: - iránydifferenciálás - vizuális memória - auditív memória - figyelem - beszédészlelés - beszédértés - beszédkészség - fő- és alfogalmak - társas készségek ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|