|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Párosítsuk össze az árnyképet a színes kép párjával. Ha helyesen raktuk össze, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz!
Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - formafelismerés - alaklátás - alak-háttér észlelés - ismeretbővítés - szókincsbővítés Az alapjáték mellett számtalan más játéklehetőség rejlik ebben a puzzle-ban, pl. memória-, gyorsasági játék és barkochba. E tevékenységek további területek fejlesztésére nyújtanak lehetőséget. Ezekről a játékvariációkról és fejlesztési területekről a Játékszabály fül alatt olvashat. Pedagógusok ajánlásával!
A játék célja
Különféle élőlények és tárgyak rajzának összepárosítása árnyképükkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - formafelismerés - alaklátás - alak-háttér észlelés - ismeretbővítés - szókincsbővítés A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg az élőlényeket és tárgyakat. A játékban megjelenő élőlények és tárgyak: virág, liba, lombos fa, alma, lámpa, gomba, labda, tyúk, mozdony, esernyő, óra, macska, zsiráf, telefon, papírsárkány, kutya, leopárd, léggömb, hal, elefánt, gyerek, tricikli, bohóc, mókus További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Memóriajáték Tegyük az asztalra összekeverve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer. Gyorsasági játék 1. Csak a színes képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető információi alapján kell megkeresni a képeket, pl.: „Keresd meg azt a tárgyat, amelyik megvéd az esőtől!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 2. Csak a színes képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető mutasson fel egy árnyképet. Aki előbb csap rá a színes párjára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Játszhatjuk fordítva is: az árnyképeket tegyük ki az asztalra, és egy-egy színes képet mutassunk fel. Barkochba Az egyik játékos gondoljon egy élőlényre vagy tárgyra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik dologra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer. Fordított barkochba Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő dologra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is. Csoportosítás Csoportosíthatjuk a képeket különféle szempontok szerint, pl.: élő / életten; növény / állat / ember / tárgy; van / nincs benne piros szín stb. További fejlesztési területek: - iránydifferenciálás - vizuális memória - auditív memória - figyelem - beszédészlelés - beszédértés - beszédkészség - társas készségek ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|