|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A játék célja: Ellentétes kifejezéseket megjelenítő képek összepárosítása.
Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - logikus gondolkodás - ismeretbővítés - szókincsbővítés - beszédkészség - vizuális képességek A játékot memóriajátékként és barkochbaként is lehet használni. Pedagógusok ajánlásával!
FRA 26109
Ellentétek – párosító játék Tartalma: 48 db képkártya, melyekből 24 képpár rakható össze Anyaga: karton Ajánlott korosztály: 3+ Játékosok száma: 1 A játék célja Ellentétes kifejezéseket megjelenítő képek összepárosítása. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - logikus gondolkodás - ismeretbővítés - szókincsbővítés - beszédkészség A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg a képeken megjelenő kifejezéseket. A játékban megjelenő ellentétpárok: fent-lent, bent-kint, egészséges-beteg, forró-hideg, nehéz-könnyű, kemény-puha, húz-tol, messze-közel, ül-áll, magas-alacsony, tiszta-koszos, (vagy: ápolt-ápolatlan, rendezett-rendezetlen), gyors-lassú, vizes-száraz, fiatal-öreg, kinyit-becsuk, nevet-sír, fölött-alatt, kövér-sovány, kevés-sok, alszik-ébren van, nagy-kicsi, üres-tele, eldob-elkap, nappal-éjszaka További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Memóriajáték Tegyük az asztalra összekeverve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer. Gyorsasági játék 1. Tegyük az asztalra összekeverve, képpel felfelé fordítva a kártyákat. A játékvezető mutasson fel egy képet. Aki előbb csap rá a párjára, az megtarthatja a kártyát. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 2. Tegyük az asztalra összekeverve, képpel felfelé fordítva a kártyákat. A játékvezető mondjon egy kártyán megjelenő kifejezést. Aki előbb csap rá a párjára, és mondja az azon szereplő kifejezést, az megtarthatja a kártyát. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 3. A játékvezető mutasson fel egy képet. Aki előbb mondja a képen megjelenő kifejezés ellentétét, az kap egy pontot. Az győz, aki több pontot gyűjt össze. Mesélj a képekről! Kérjük meg a gyermeket, hogy meséljen el egy rövid történetet egy-egy képpárról, az ellentétkifejezések használatával. Pl.: „Anya kimosta a pólómat. A vizes pólót kiterítette a szárítókötélre. A nap megszárította a pólót.” További fejlesztési területek: - vizuális memória - auditív memória - figyelem - beszédészlelés - beszédértés - ellentétes fogalmak - társas készségek ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|