|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Ennek a párosító játéknak a segítségével gyakorolhatják a gyermekek a számlálást, alakulhat mennyiségfogalmuk és ismerkedhetnek a számképekkel.
Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - mennyiségfogalom - számlálás A játék sok variációban használható, ezekről bővebben a "Játékszabály" fül alatt olvashat.
FRA 26110
Számok 1-20-ig – párosító játék Tartalma: 40 db képkártya, melyekből 20 képpár rakható össze Anyaga: karton Ajánlott korosztály: 3+ Játékosok száma: 1 A játék célja Különféle élőlények és tárgyak mennyiségének összepárosítása a megfelelő számképekkel. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - mennyiségfogalom - számlálás A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy mennyiséget jelölő képkártyát, majd keresse meg a többi közül a számkép párját, és illessze mellé. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek hangosan számlálja meg az élőlényeket és tárgyakat. Kortól és egyéni fejlettségi szinttől függően korlátozhatjuk a játékba bevont párok számát, a kevesebb mennyiségekre. A játékban megjelenő élőlények és tárgyak: autó, pingvin, cápa, maci, óra, alma, papírsárkány, fagylalt, gomba, esernyő, karóra, csoki, fogkefe, töltőtoll, telefon, körte, labda, ceruza, hegyező További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Kortól és egyéni fejlettségi szinttől függően korlátozhatjuk a játékba bevont párok számát, a kevesebb mennyiségekre. Memóriajáték Tegyük az asztalra összekeverve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer. Gyorsasági játék 1. Csak a mennyiségi képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető azt mondja, pl.: „Keresd meg azt a képet, amin 6 dolog van!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 2. Csak a mennyiségi képeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető mutasson fel egy számképet. Aki előbb csap rá a színes párjára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Játszhatjuk fordítva is: a számképeket tegyük ki az asztalra, és egy-egy mennyiségi képet mutassunk fel. Barkochba Az egyik játékos gondoljon egy élőlényre vagy tárgyra a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik dologra gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer. Fordított barkochba Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő dologra, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is. Csoportosítás Csoportosíthatjuk a képeket különféle szempontok szerint, pl.: élő / életten; növény / állat / tárgy; stb. További fejlesztési területek: - iránydifferenciálás - vizuális memória - auditív memória - figyelem - beszédészlelés - beszédértés - beszédkészség - társas készségek ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|