|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Ennek a párosító játéknak a segítségével a gyermekek megismerkedhetnek azokkal a növényekkel, melyek mindennapi zöldségeiket és gyümölcseiket szolgáltatják. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Az ismeret- és szókincsbővítés mellett ez a készlet fejleszti a finommotorikát, a szem-kéz koordinációt a logikai gondolkodást és a memóriát is.
Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - rész-egész viszony észlelése - vizuális memória - ismeretbővítés - szókincsbővítés Az alapjátékon kívül számtalan variációban játszható, ezekről bővebben a Játékszabály fül alatt olvashat. Pedagógusok ajánlásával! FRA 26119 Mi fán terem? – párosító játék Ennek a párosító játéknak a segítségével a gyermekek megismerkedhetnek azokkal a növényekkel, melyek mindennapi zöldségeiket és gyümölcseiket szolgáltatják. Az ismeret- és szókincsbővítés mellett ez a készlet fejleszti a finommotorikát, a szem-kéz koordinációt és a memóriát is. Tartalma: 40 db képkártya, melyekből 20 képpár rakható össze Anyaga: karton Ajánlott korosztály: 4+ Játékosok száma: 1 A játék célja Különféle zöldségek és gyümölcsök rajzának összepárosítása a növénnyel, melynek részei. Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni. Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - rész-egész viszony észlelése - vizuális memória - akusztikus memória - ismeretbővítés - szókincsbővítés A játék menete Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat. A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé. Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg a zöldségeket, gyümölcsöket és a növényeket. A játékban megjelenő zöldségek, gyümölcsök: sárgarépa, fejes káposzta, burgonya, tök, banán, hagyma, alma, kókuszdió, cékla, olívabogyó, narancs, szőlő, cseresznye, gomba, kukorica, barack, padlizsán, borsó, bab, paradicsom További játékvariációk Játékosok száma: 1-4 Memóriajáték Tegyük az asztalra összekeverve, képpel lefelé fordítva a kártyákat. Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát. Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát. Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor. Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat. Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer. Gyorsasági játék 1. Csak a zöldség- és gyümölcsképeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető információi alapján kell megkeresni a képeket, pl.: „Keresd meg azt a zöldséget, amelyiknek kalapja van!”. Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Gyorsasági játék 2. Csak a zöldség- és gyümölcsképeket tegyük felfelé fordítva, összekeverve az asztalra. A játékvezető mutasson fel egy növény-képet. Aki előbb csap rá a párjára, az megtarthatja. Az győz, aki több kártyát gyűjt össze. Játszhatjuk fordítva is: a növény-képeket tegyük ki az asztalra, és egy-egy zöldség- vagy gyümölcsképet mutassunk fel. Barkochba Az egyik játékos gondoljon egy zöldségre vagy gyümölcsre a képkártyákról. A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik ételre gondolt. Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti a képet, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer. Fordított barkochba Az egyik játékos gondoljon egy képkártyán szereplő zöldségre vagy gyümölcsre, és mondjon róla minél több tulajdonságot. A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is. Csoportosítás Csoportosíthatjuk az ételeket különféle szempontok szerint, pl.: zöldség/gyümölcs, szín, forma szerint, stb. További fejlesztési területek: - iránydifferenciálás - vizuális memória - auditív memória - figyelem - beszédészlelés - beszédértés - beszédkészség - társas készségek - fő- és alfogalmak ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|