|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Amikor egyre kevesebben hordanak analóg kijelzőjű órát és sokan csak a telefon képernyőjéről olvassák le a pontos időt, Te ne légy rest és tanuld meg megmondani az időt, az óra és a percmutatók alapján.
1-től 12-ig, vagy 13-tól 24óráig, negyed, fél és háromnegyed. A feladatlapoknak megfelelően állítsd be a számlapon a mutatókat. A következőként beállított és az előző kártya óraállása között mennyi idő telt el? Mesélj arról, hogy az órán látható időpontban mit szoktál csinálni? Pl.: reggel 7-kor ébredek, délben ebédelek, stb.
Játéklehetőségek:
1.Keressük ki a piros pöttyös feladatkártyákat. Húzzunk egyet azok közül, mondjuk meg mennyi az idő rajta és állítsuk be ennek megfelelően az órát. A piros pöttyös kártyák után játszunk a zöld pöttyös majd a sárga és a kék pöttyös kártyákkal. 2.Játszunk együtt! Az egyik játékos beállítja az órát, majd a másik játékos elmondja a beállított időt és megkeresi a hozzá tartozó feladatkártyát. Ismét a piros pöttyös kártyákkal kezdjük a játékot! 3. Tegyük a feladatkártyákat növekvő sorrendbe. A sort a 12.00 kártyával kezdjük. Ezután következi a negyed 1, fél 1, háromnegyed 1 és így tovább. 4. Húzzunk két kártyát. Először állítsuk be a kártyát aszerint, hogy mit látunk az első kártyán, majd állítsuk át az órát a másik kártyának megfelelően. Mennyi idő telt el közben? ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|