|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Bájos felfedező játék a tapintás érzékelés fejlesztéséhez. Pörgesd meg a nyilat, ahol megáll láthatod hogy milyen állatokra mutat és nekik milyen a tapintásuk. Csak az ujjacskáid segítenek majd neked megtalálni a zsákban az állatokat.
A játék célja: Tapintsd ki! Tapintással kell megtalálni a zsákban azt az anyagot, amit a rulett kerék mutat.
A játék előkészülete: Minden állatos játékkártyát be kell tenni a zsákba. A legfiatalabb játékos megpörgeti a rulett kerék nyilát, amely megáll valamelyik anyagtípusnál. Azután a játékos bedugja a kezét a zsákba, azért hogy megtaláljon egy olyan kártyát, amelynek egyezik az anyaga a rulett keréken mutatott anyaggal. Amikor a játékos úgy gondolja, hogy megtalálta a megfelelőt, akkor kiveszi a zsákból a kártyát és megmutatja a többieknek is. - Ha a kártya megfelel a keresett anyagnak: megtartja a kártyát, amely egy pontot ér. Utána a következő játékos forgatja meg a kereket. - Ha nem a keréken forgatott anyagnak megfelelő kártyát húzza ki, akkor visszateszi a kártyát és jön a következő játékos. Ki nyer? Amikor a zsák kiürül, az a játékos nyer, aki a legtöbb kártyát gyűjtötte össze. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|