|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
JÁTÉKSZABÁLY
Ajánlott életkor: 3 éves kortól
Játékosok száma: 1- 4 játékos Játék időtartam: 10 perc Tartalom:-1 db pörgető kerék, 5 különböző tematikára felosztva: gyümölcsök, zöldségek, állatok, bogarak, eszközök -1 db textilzsák -15 db figura, tanya körüli állat, növény és tárgy (tyúk, nyuszi, bari, talicska, vödör, öntözőkanna, retek, saláta, sárgarépa, szőlő, körte, cseresznye, méhecske, lepke, katica) A játék célja: tapogass ki a zsákban különböző, a tanyasi udvaron is megtalálható állatkát, eszközt, gyümölcsöt vagy zöldségeket! Ha pörgettél a keréken, próbáld meg tapintással megtalálni azt a dolgot a zsákban, amire a nyíl mutat! Játékszabály: tegyétek az összes figurát a zsákba. A játékot kezdje a legfiatalabb játékos; pörgesse meg a nyilat: • Ha a nyíl két kategória között áll meg, akkor a játékos pörgessen újra. • Ha a nyíl megállt, jól nézd meg, milyen dolgokat kell keresned: nyúlj be a zsákba és a nyíl által mutatott kategóriába tartozó dolgot tapogasd ki. Mielőtt kivennéd a zsákból a kategória egyik állatát, növényét vagy eszközét, hangosan meg is kell nevezned, hogy mit tartasz a kezedben.Ha jó dolgot húztál ki és azt jól is nevezted meg, akkor megtarthatod. Helyezd a kihúzott dolgot magad elé. A játékot a következő játékos folytathatja.Ha a kihúzott tárgy nem a kijelölt kategóriához tartozik, vagy nem jól nevezed meg a kezedben tartott tárgyat, sajnos vissza kell azt tenned a zsákba. A következő játékos próbálkozhat. • Ha a kipörgetett kategóriához tartozó minden figura már kihúzásra került, a játékos újra pörgethet. A nyertes: az nyer, aki a legtöbb figurát gyűjtötte. A játék véget ér, ha már nem maradt figura a textilzsákban. Játékvariációk: 1. a gyerekek pörgetés nélkül húzhatnak a zsákból és a kihúzott figurákat csoportokba, kategóriákba kell gyűjteniük 2. minden figurát az asztalra teszünk. Megpörgetjük a kereket, és a nyíl által mutatott kategóriához tartozó figurákat minél hamarabb magukhoz kell ragadni. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|