|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Ez a bájos, szemet gyönyörködtető játék az ismert mesét kelti életre. A három kismalacnak haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és bemászik a kéményen. A 3D-s házikó és a többi igényesen kidolgozott összetevő magával ragadja a kicsiket. A nagy, könnyen megfogható, fából készült figurák, a színdobókocka és az egyszerű szabályok lehetővé teszik, hogy ez legyen a gyermekek első kooperatív játéka.
Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - színfelismerés - formafelismerés - alaklátás - társas készségek
JG 53146
Első társasjátékom - A három kismalac Az első kooperatív játék a legkisebbeknek. A három kismalacnak haza kell jutnia a farkas előtt. Egyszerű játékszabályok. Nagy, fából készült összetevők, játéktábla és 3D-s ház. Tartalma: - 1 db 5 részes játéktábla (teljes méret: 35x60 cm - 3 db 4,5x6 cm-es fa kismalac figura - 1 db 4,5x7 cm-es fa farkas figura - 1 db 2,5x2,5 cm-es színdobókocka - 1 db 10x10x12 cm-es 3D-s házikó - 6 db 4 cm-es fa játékkorong Anyaga: fa Ajánlott korosztály: 2+ Játékosok száma: 1-4 Játékidő: kb. 10 perc Fejlesztési területek: - szem-kéz koordináció - finommotorika - színfelismerés - formafelismerés - alaklátás - társas készségek A játék célja A három kismalacnak haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és leereszkedik a kéményen. A játék menete Állítsuk fel a játéktáblát és a házat a helyére, és rakjuk a farkas ösvényét a ház hátsó részéhez, a lépcsők mellé. Tegyük a malacokat a start mezőkre (a nyilakra), és a farkast az ösvényéhez vezető nyílra. A 6 játékkorongot a játéktáblán lévő körökre helyezzük tetszőlegesen, a virágos oldallal felfelé. A legfiatalabb gyermek kezd, és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék. Minden kör kockadobással történik. Mit mutat a dobókocka? [színes pötty] Lépj egy malaccal, amelyik előtt olyan a mező színe, mint amit dobtál. Ha egyik malaccal sem léphetsz tovább, a következő játékos jön. [fehér pötty] Lépj azzal a malaccal, amelyikkel szeretnél. [fekete pötty] A farkas lép. [virág] Fordíts fel egy játékkorongot: ha farkas, akkor ő halad előre egy mezőt, ha a malacok, akkor mindhárman egyszerre lépnek egy mezőt. A ház bejárata minden ösvény utolsó mezője. Ha a farkas ér haza hamarabb, a játéknak vége. További játékvariáció Legyél Te az első, aki hazaér! (2 vagy 3 játékos esetén) Minden gyermek választ egy malacot, és megpróbál elsőként hazaérni vele. A játékosok dobnak a kockával, és a dobott színnel megegyező színű mezőre lépnek a malacukkal. Az nyer, akinek a malaca előbb ér haza. Ha a farkas ér haza előbb, a játéknak vége. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|