|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Kalózok, kincsvadászatra fel!
Ezen a kincses szigeten fantasztikus kalandban lesz részed! Ha szerencséd lesz, akár 3 aranyat is begyűjthetsz az útjaid során! Egy út során csak egy aranyat tegyél a kincses ládádba, így lehetőséget adsz a játékostársaidnak is! Ne csüggedj akkor sem, ha nem sikerült begyűjtened 1 aranyat sem. Ha a palackot sikerül kifognod, újra Te jössz! Lehet, hogy most sokkal nagyobb szerencséd lesz! De, vigyázz! A bakancstól óvakodj! Zsákmány nélkül ér véget akkor ez az utad. A játék végén kiderül, ki lesz a kalózok kapitánya, kinek lesz a ládájában a 3 arany! Kalandra fel, kiskalózok! Játék típusa: megfigyelés, koordinációs készségek Játékidő: kb. 10 perc Játék célja: Légy az első, aki feltölti a kincses ládáját 3 aranypénzzel!
Játék menete:
Készítsétek elő a játékot a képek alapján. Helyezd a kártyákat egy helyre úgy, hogy az útvonalat mutató oldala felfelé nézzen, és tedd őket a doboz egyik oldalára. Minden játékos választ egy kincses ládát és maga elé teszi. A legfiatalabb játékos kezd, sorban/felváltva húzzatok az útvonalkártyákból. Helyezd a kalózt a táblára, a kártyán feltüntetett csillagra és juttasd el a szigetre a kártyán feltüntetett állatok mellett elhaladva. Ha szerencsés vagy, találni fogsz egy aranypénzt, amit a szigeten gyűjthetsz be és beleteheted a kincses ládádba. Bármely esetben (ha találtál aranypénzt, vagy ha nem) a következő játékos jön. Tippek/tanácsok: A kalózt úgy irányítsd/mozgasd, hogy nem emeled fel a tábláról és vigyázz! nehogy beleütközz a sziklákba. Ha a szigeten több, mint egy aranypénzt találsz, akkor is csak egyet vegyél el, a többit dobd vissza a tengerbe és add át a lehetőséget a következő játékosnak. Ha kihalászod a palackot, te jössz még egyszer! Ráadásul te döntheted el, melyik csillagról szeretnél kezdeni, majd szabadon végigviheted a kalózt a tengeren, egészen a szigetig. Ha a bakancsot/csizmát halászod ki, balszerencse. Nem szerzel egy aranypénzt sem és a te körödnek vége. Az a játékos nyer, aki elsőként szerzi meg a 3 aranypénzt. Ha 4 játékos esetén a játék döntetlenre végződik (mivel minden játékosnak 2 aranypénze van), akkor mindenki győztesnek számít. Játék variáció: Szabad hajózás/navigáció. Használd a kártya sárga oldalát. A játék menete ugyanaz, de a játékosok szabadon navigálhatnak. Minden játékos a saját turnusában/körében húz egy kártyát és megtervezi az egyedi útját. Az egyetlen szabály, hogy az utat mindig a kártyán megjelölt csillagról kell kezdeni és a 2 kijelölt állatot érinteni kell. Az a játékos nyer, aki elsőként gyűjt össze 3 aranypénzt. Egyéni játék: Helyezd el a 8 aranypénzt a tenger alatt és próbáld meg megtalálni őket a lehető legrövidebb idő alatt. A játékot lehet kártyákkal vagy azok nélkül is játszani. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|