|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Ez a bájos, szemet gyönyörködtető játék az ismert mesét kelti életre.
Piroskának haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és megeszi a Nagymamát.
A 3D-s házikó és a többi igényesen kidolgozott összetevő magával ragadja a kicsiket.
A nagy, könnyen megfogható, fából készült figurák, a szín dobókocka és az egyszerű szabályok lehetővé teszik, hogy ez legyen a gyermekek első kooperatív játéka.
Fejlesztési területek: szem-kéz koordináció, finommotorika, színfelismerés, formafelismerés, alaklátás, társas készségek.
Egyszerű játékszabályok.
Játékidő: kb. 10 perc.
Első társasjátékom - Piroska és a Farkas
Az első kooperatív játék a legkisebbeknek.
Egyszerű játékszabályok.
Játékidő: kb. 10 perc.
A játék célja:
Piroskának haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és megeszi a Nagymamát.
A játék menete:
Építsétek meg a pályát, állítsátok össze a 3D házikót, helyezzétek el a bábukat és a korongokat a figurás oldalukkal lefelé, a megfelelő helyekre és már kezdődhet is a játék!
A legfiatalabb játékos kockadobással kezd és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék.
Dobj a dobókockával és hajtsd végre az azon található akciót!
Ha pirosat dobtál, Piroska előre léphet egy mezőt, ha viszont feketét a farkas léphet előre.
Zöld dobásnál, fordíts meg egy korongot! Ha vadászt találsz a hátulján, a farkasnak hátra kell lépnie, ha viszont kosarat Piroska onnan folytathatja a játékot.
Ha lilát dobtál, nagymama egyet előre léphet a házához, ha pedig pillangót, előre léphetsz a következő pillangós mezőre.
A farkas csak akkor mehet be a házba, ha nagymama már az ágyában van.
Siess, legyél te az első, aki odaér a házhoz!
ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|