|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD:
TERMÉK MENÜ ![]() Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
EGYEDÜLÁLLÓ PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK MEGALKOTÁSA KIS- ÉS NAGYKAMASZOK SZÁMÁRA.
EGY JÁTÉK, AMIT IMÁDNI FOGTOK, MELY BIZTOS TÁRSAD A GYERMEKNEVELÉSBEN!
Nem értesz szót kamasz gyermekeddel? Nem érted, mi zajlik a lelkében? Nem alakulnak jól a spontán beszélgetések? Érzed, hogy többet kellene foglalkoznod vele? Elgondolkodtál már azon, hogy szakemberhez kellene fordulnotok, hogy kikérd egy pszichológus tanácsát? A PHIX Önbizalom-fejlesztő, lelki problémát kezelő, pszichológus által készített társasjáték sok mindenben segítségedre lehet. Ezek az egyedülálló társasjátékok pszichológus segítségével és szaktudásával készültek. Azért, hogy a szülők, nagyszülők olyan használható és a gyermekekkel együtt játszható szakszerű segítséget kaphassanak a kamaszokhoz, mely könnyedén és tetszés szerinti gyakorisággal elérhető a számukra. Sok szülő tesz olyan kijelentést: „Mindent megtennék érte!” Ez dicséretes, viszont ügyeljünk arra, hogy ne csak a „Mindent megveszek neki, mert annyira szeretem!” elven működjön a dolog, hanem arra is gondoljunk, hogy egy tartalmas, jó beszélgetéssel, sokkal többet tudunk adni gyermekünknek holmi tárgyaknál: figyelmet, szeretetet, biztonságot! A JÁTÉK HOZZÁSEGÍTI GYERMEKEDET A SZÜLŐ FELÉ IRÁNYULÓ NYITOTTSÁG KIALAKULÁSÁHOZ! EGYEDÜLÁLLÓ KLASZ TÁRSASJÁTÉK, 140 OLDAL HASZNOS TANÁCS A KAMASZOKHOZ – MINDEZ „EGY CSOMAGBAN”. A PHIX TÁRSASSAL A JÁTÉKRÓL SEM KELL LEMONDANOTOK! A „komoly” témák mellett szerepet kap a játékosság is! Ez a társasjáték egy igazi örömteli kaland, melynek résztvevői játszva ismerhetik meg egymást, kerülhetnek még közelebb egymáshoz! Miért vedd meg ezt a társast? - A CSALÁDI KÖTELÉK ERŐSÍTÉSE - JÁTÉKOS PROBLÉMAKEZELÉS - HASZNOS TANÁCSOK - A JÖVŐKÉP FEJLESZTÉSE
A játék fő témakörei:
/a kérdések külön - külön paklikon vannak a fiúknak, a lányoknak és szülőknek/ - Iskolai problémák - Barátok - Prevenció – megelőzés A „témakör” kártyák egyik oldalán található a témakőr szerinti kérdés. Minden kártyán 2 db kérdés található. A kártya húzójának a homokóra megfordítása után 1 perce van a válaszadásra úgy, ahogyan ő gondolja. A második kérdésnél válaszoljunk úgy, ahogyan szerintünk a helyes viselkedés, törekvés lenne illetve lett volna, abban a helyzetben illetve szituációban. Szintén 1 perc áll a rendelkezésünkre. A második válasz után elővesszük a füzetet az adott témakörhöz, az adott témakörön belüli kártya számhoz lapozunk. /Mindegyik kártya meg van számozva a könnyebb kezelhetőség érdekében. /Ott egy szövegrész található a pszichológus tanácsaival, hogy erre a kérdésre mi lenne a helyes gondolat illetve reakció. Mellék témakörök: „Szeretném, ha megváltoznál” mezők Ha a játékos erre a mezőre lép, lehetősége van elmondani, hogy mi az, ami rosszul esik neki akár a szülő, akár a gyermek viselkedésével kapcsolatban és kérheti, hogy változtasson rajta. Jövőkép - álmok A játék vége felé közeledve az út kettéágazik, itt választhatunk, merre megyünk tovább: folytatjuk az eredeti utunkat vagy a jövőkép - álmok mezőn haladunk tovább. Bónusz mező: Pontszerzési lehetőség! Ha a játékos erre a mezőre lép, húzzon egy kártyát és oldja meg, a kártyán szereplő játékos feladatot a dobozban található lufi segítségével. Ha ezt ügyesen teljesíti, akkor megkapja a kártyán lévő pontszámot. Csak itt, a bónusz mezőkön lehet pontszámokat gyűjteni. A szerencsén is múlik, hogy ki lesz végül a győztes, hisz ahhoz, hogy pontot szerezzünk, rá kell lépnünk a bónusz mezőre. :-))) Ebben a játékban nem az a győztes, aki elsőként ér a célba, hanem az, aki a legtöbb pontszámot gyűjtötte a bónusz mezőre lépve, az ott megoldott feladatokkal! Játék menete: A játékot az a játékos kezdi, aki a legtöbbet dob a dobókockával. Utána a második legtöbbet dobott játékos következik, és így tovább. A dobókocka által dobott számot leszámolva lépj az adott mezőre, majd a " Játékról " címszó alatt leírtak szerint válaszolj a kártyán szereplő kérdésére. A játékot az a játékos nyeri, aki a bónuszkártyán lévő feladatot maradéktalanul teljesítette, és az így kapható pontokból a legtöbbet szerezte a játék során. / Pontokat csak a bónusz feladatokkal lehet szerezni. / Ebben a játékban nincs” Cél” mező. Ha úgy sikerült dobnod, hogy a játékmező elfogyott, akkor a játéknak számodra vége. Számold össze a bónuszpontjaidat! Az a nyertes, aki a legtöbb pontot gyűjtötte! ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|