|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
A kis hernyók csak arra várnak, hogy mindkét kalandban a célig ügyeskedj velük: segíts nekik, hogy eljussanak az ínycsiklandozó gyümölccsel teli gyümölcsfákig, vagy hogy átjutva a bábon csodaszép pillangó lehessen belőlük.
Tartalma: - 1 db tábla - 4 db bábu - 1 db dobókocka Játék 1: 1. A játékot 2-4 személy játszhatja: az nyer, akinek elsőként sikerül az összes hernyóját a célba juttatni. 2. Kétféle úton lehet eljutni a célig: a nehezebb út a rövidebb, de egyben veszélyesebb is; míg a hosszabb úton tovább tart elérni a célt, viszont itt nem állnak lesben éhes tyúkok. A kettő közül bármelyik utat választhatod. 3. A játékosok egymás után dobnak a kockával, és a dobásnak megfelelő számú mezőt lépnek hernyójukkal. Ha valamelyik játékos tyúkot dob, tegye vissza a rövidebb úton lévő összes hernyót a START mezőre. A hosszabb úton lévő hernyók megmenekülnek. Ha nincs hernyó a rövidebb úton, ez a lépés kimarad. Játék 2: 1. A játék kezdete előtt minden játékos válasszon egy színt a hernyók közül, és tegye őket a megfelelő színű almákra. 2. A kocka tyúkos oldala 6-os számnak felel meg. Az a játékos, aki tyúkot dob, még egyszer dobhat. 3. A játék célja, hogy a hernyók minél hamarabb átjussanak a bábon. A báb alatt lévő színes nyilak a haladás irányát jelölik. A hernyó csak pontos dobás esetén juthat a virágon keresztül a bábba, és válhat csodaszép pillangóvá. 4. Ha a játékos olyan mezőre lép, melyen már egy másik játékos hernyója áll, a másik játékos hernyóját vissza kell helyeznie a START mezőre. 5. Ha a játékos saját hernyói jutnak ugyanarra a mezőre, nem kell visszatennie őket a START mezőre, viszont ha egy másik játékos lép pontosan arra a mezőre a hernyójával, az előző játékos hernyói visszakerülnek. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|