|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A gyerekeknek a startmezőről indulva kell eljutniuk, különböző feladatokat megoldva a célig.
A folyón színről, számra ugorhatunk, a kicsik megtanulják 1-10ig a számokat és az alakzatokat is megismerik. Javítja a problémamegoldó készséget!A játék alkalmas egyéni, csoportos játékhoz is.
Ler 9544
Kroki hopp Ugrás a folyóba
A gyerekeknek a startmezőről indulva kell eljutniuk, különböző feladatokat megoldva a célig.
A folyón színről, számra ugorhatunk, a kicsik megtanulják 1-10ig a számokat és az alakzatokat is megismerik.
Javítja a problémamegoldó készséget játék alkalmas egyéni, csoportos játékhoz is. Gyönyörűen illusztrált pálya tele kövekkel akadályokkal úszó fadarabokkal állatokkal és egy aranyos kis krokodillal aki visszaküld a start mezőre.
Tartalmaz:
Játékszőnyeg
40 jelölő (4 állat 10mindegyikből)
2 felfújható dobókocka
Játékleírás
Játékleírás
Nevezd meg a színt vagy a formát
Terítsük ki a szőnyeget a padlón. A tanulók álljanak a start-hoz majd nevezzenek meg minden színt és formát úgy, hogy ráállnak egy kőre vagy fadarabra. Ha sikerül megnevezni tovább léphetnek. Folytassuk amíg át nem ér mindenki a folyón
Jelölő
Terítsük ki a szőnyeget. A tanár dob a szín kockával és a tanulók megkeresik az összes követ és fát a megfelelő színnel majd egy jelölőt helyeznek rá. Folytassuk új dobással és új jelölésekkel. Ha krokodilt dobunk minden jelölőt szedjünk le. Ismételjük meg a játékot a forma kockával.
Formafelfedező
Terítsük ki a szőnyeget. Dobjunk mindkét kockával és nevezzük meg a kombinációt (pl Sárga kör) Ha a gyerekek meglátták a megfelelő kombinációt kézfeltartással jelzik. A tanár kihív egy jelentkezőt és a jelre állítja. Ismételjük amíg mindenki helyet talált. Ha krokodilt dobunk bármilyen kombinációt mondhatunk
Átkelünk a folyón
Terítsük ki a szőnyeget. A tanulók próbáljanak úgy végig sétálni rajta, hogy csak a számozott kövekre és fákra lépnek. Ahogy halad mondja hangosan a számokat, amiken áthalad. Remek módszer a számok felismerésére. Visszafele számolni is gyakorolhatunk ezesetben a tanulók a 10es mezőről kezdenek.
játékok
átkelünk a folyón színekkel (2-4 játékos vagy csapat)
Hozzávalók Játékszőnyeg szín kocka állatos jelölő minden játékosnak/csapatnak
Helyezzük a szőnyeget a padlóra, hogy mindenki lássa. Minden játékos/csapat választ egy jelölőt és a start mezőre helyezi. Az első játékos dob a szín kockával majd a jelölőt a legközelebbi azonos színű kőre vagy fára helyezi. A játékosok folytassák amíg valaki a végére nem ér a folyónak. Aki krokodilt dob egy körből kimarad. Aki számozott mezőre érkezik újra dobhat, ha felismeri a számot!
átkelünk a folyón formákkal (2-4 játékos vagy csapat)
Hozzávalók Játékszőnyeg forma kocka állatos jelölő minden játékosnak/csapatnak
A játék megegyezik a fenti leírással kivéve, hogy ezúttal a forma kockával dobunk és a formákra lépünk
Vad krokodil (2-4 játékos)
Hozzávalók Játékszőnyeg Forma kocka Szín kocka 3 jelölő minden csapatnak
Terítsük le a szőnyeget. A játékosok dobnak mindkét kockával majd a megfelelő helyre helyezi az egyik jelölőt. A következő játékos is így tesz. A játékosok dönthetnek, hogy egy új jelölőt vagy egy már használtat hoznak játékba. Az a játékos nyer, akinek mind a három jelölője elsőnek ér célba.
• Ha valaki a szín kockával krokodilt dob, bármilyen kidobott színű, de a forma kockának megfelelő mezőre léphet
• Ha valaki a forma kockával krokodilt dob, bármilyen kidobott formájú, de a szín kockának megfelelő mezőre léphet
• Ha valaki mindkét kockával krokodilt dob, az bárhova léphet!
ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|