|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
A gyermeki gondolkodás fejlõdésének nagyon fontos, a tanulás szempontjából sarokpontja az a folyamat, amikor a kisgyermek gondolkodni kezd a nyelvrõl. Szétszedi, összerakja, felismeri, alakítja a nyelvi elemeket, és sajátos kis nyelvi alkotásokat, nyelvi képzõdményeket hoz létre. Amit a gyermek korábban megtanult megérteni és használni, vagyis anyanyelvét, azt meg kell tanulnia elemeire bontani, ezeket az elemeket egymástól elválasztani, újra összerakni, másféleképpen, megfelelõ szabályoknak megfelelõen átalakítani, rendezni, majd ezekrõl szabályokat alkotni, vagyis gondolkodni a nyelvrõl magáról. Mindez hosszú, ugyanakkor fontos folyamat, mert az olvasás, írás elsajátítása szempontjából nélkülözhetetlen ismeretrészeket a gyermeknek még iskolába kerülése elõtt tudnia kell azonosítania, illetve ezekkel bizonyos feladatokat elvégeznie. A hangok mint a nyelv legkisebb egységei a nyelvrõl való gondolkodás, a nyelvi tudatosság kialakulásának fontos elemei.Ebben a feladatgyûjteményben ennek tudatában az elhangzó beszéd elemzésének azon területét gyakoroltatjuk egyre nehezedõ feladatokkal, amelyek a beszédtények azonosításával, megfigyelésével a hangok beazonosítását, a nyelv egységeinek hangokra bontását gyakoroltatja, mélyíti el.
A RÍMELŐ az alábbi témákat dolgozza fel: - rímpárok/kakukktojás keresése - rímlánc - mondókába illő rím keresése - mondókacsinálás ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|