|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Szó-, illetve mondatalkotásra használható játék. Időre, gyorsan kell szavakat alkotni vagy mondani a képekről. A bomba bármikor félbeszakíthatja a játékot, ezért igyekezz minél hamarabb egy szót mondani, hogy tovább adhasd a "robbanás" előtt!
A játék két AAA 1,5 voltos elemmel működik. A játék elemek nélkül kerül forgalomba. Egyéb fejlesztési terület: - idegennyelv tanítás
A játék célja:
Szavakat kell villámgyorsan mondani és közben az időmérőt továbbpasszolni. Aki nem tud gyorsan szót mondani, és a kezében marad az időmérő, az megtartja a lapot. Az nyer, akinek a játék végén a legkevesebb lapja van! Í játék menete: A legfiatalabb játékos kezd, aki a következő dolgokat teszi: 1. Dob a kockával. Ez megmutatja, hogy a kártyán látható szótöredék a szó melyik részén kell, hogy álljon. 2. Elindítja az időmérőt úgy, hogy megnyomja a bombán lévő indítógombot. 3. Felfordítja és mindenki számára jól láthatóan leteszi a pakli legfelső kártyáját. 4. Mond egy megfelelő szót és továbbpasszolja játékostársának a bombát. Akinél a bomba van, annak szót kell képeznie a kártyán lévő szótöredék kiegészítésével, a kockán látható feltétel betartásával. A kört az a játékos veszíti el, akinek a kezében a bomba felrobban. Büntetésképpen magához veszi a kártyát, majd a fent leírtak szerint új kört indít. A bombát mindig azonnal át kell venni, senki sem vonakodhat. A játék vége: Amint valaki felveszi a 13.kártyát a játéknak vége van. Az nyer, akinek a legkevesebb kártyája van. Ha két vagy több játékos ugyanannyi kártyával rendelkezik, akkor addig játszanak, míg egyértelmű nem lesz, hogy ki a győztes. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|