|
||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Az Activity az egyik legnépszerűbb társasjáték, a My First kiadással pedig most a legkisebbek is belekóstolhatnak az önfeledt rajzolás-mesélés-mutogatás ízébe! A játék célja, hogy a mindkét csapat végigvezesse az elefántbábuját a célt jelentő vízforrásig. Ehhez a feladatkártyákon szereplő fogalmakat kell előadniuk a csapattársaiknak. A szöveg mellett képek is segítenek az értelmezésben, így azok a lurkók is élvezhetik a játékot, akik nem, vagy csak kicsit tudnak olvasni. A 6 részes, kanyargó játéktábla tetszés szerint rövidíthető-hosszabbítható, így variálhatjuk a játékidőt.
Az Activity My First játszva fejleszti a gyerekek kommunikációs-, és rajz készségét, valamint az előadó képességét. A kártyákon lévő feladványokat a feliratok mellett még kedves, és színes rajzok is ábrázolják, így azok a gyermekek is könnyedén, vidáman részt vehetnek a játékban, akik még nem, vagy csak kicsit tudnak olvasni.
A játék célja: Elsőként eljutni az elefántunkkal a vízhez. A játék menete: A játékosoknak két csapatot kell alkotni, úgy, hogy minimum két játékos legyen egy csapatban. Minden csapatnak van egy elefántja, amit a startmezőre kell állítani. Az első csapat játékosa húz egy kártyát, majd ez a játékos a saját csapatának kell, hogy előadja a fogalmat anélkül, hogy kimondaná. Ezek után a csapattagok megpróbálják kitalálni a fogalmat. Ha a csapatnak sikerül kitalálni a feladványt, akkor továbbhaladhat az elefántjával arra a mezőre, ami ugyanolyan színű, mint a kitalált kártya hátlapján lévő lábnyom. Abban az esetben, ha a feladványt nem sikerül kitalálni, akkor az elefánt a helyén marad, és a kártya a megoldatlan pakli aljára kerül. A játékot az a csapat nyer, aki elsőként éri el a vizet az elefántjával. ÖNNEK AJÁNLJUK |
|||||
|