|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
A lábunkra csatolt kiinduló korong segítségével szedjük össze növekvő sorrendben a habszivacs gyűrűket. A mintakártyák felhasználásával színenkénti sorrendjüket is meghatározhatjuk. Figyeljünk, hogy végeredményként a feladatot elvégző végtaggal azonos - jobb, vagy bal - formát kapjunk!
Fejlesztési területek: - mozgáskoordináció - egyensúly - szem-láb koordináció - téri tájékozódás - iránydifferenciálás - keresztcsatornák - vizuális differenciálás: szín, méret - alak-háttér észlelés - rész-egész viszony észlelése - sorrendiség - figyelem - vizuális memória - kitartás - tanulási nehézségek megelőzése - demencia megelőzés és mozgáskoordináció időseknek
RILLA1000
Rillasport – Nagy láb - feladatkártyákkal Tartalma: - 2 pár tépőzárral rögzíthető korong - öszesen 20 db különféle színű és méretű karika Anyaga: habszivacs Ajánlott korosztály: 3+ Játékosok száma: 1-4 Fejlesztési területek: - mozgáskoordináció - egyensúly - szem-láb koordináció - téri tájékozódás - iránydifferenciálás - keresztcsatornák - vizuális differenciálás: szín, méret - alak-háttér észlelés - rész-egész viszony észlelése - sorrendiség - figyelem - vizuális memória - kitartás - tanulási nehézségek megelőzése - demenciamegelőzés és mozgáskoordináció időseknek A játék célja A lábunkra csatolt kiinduló korong segítségével célirányos lépegetéssel szedjük össze növekvő sorrendben az egymásra illeszkedő habszivacs karikákat. A mintakártyák felhasználásával színenkénti sorrendjüket is meghatározhatjuk. A játék előkészítése Terítsük szét a padlón a karikákat. Csatoljuk fel a tépőzárral rögzíthető kezdő korongokat mindkét lábra. A játék menete Lépegessen úgy a gyermek a karikákra megfelelő sorrendben, hogy mindig megkeresi a következő, éppen a lábán lévő karikára illeszkedő darabot, majd az azutánit, végül jusson el a tappancs formáig, hogy befejezhesse a feladatot. Figyeljünk, hogy végeredményként a feladatot elvégző végtaggal azonos jobb vagy bal formát kapjunk! Nem mindegy, hogy melyik lábával hová lép, hiszen a jobb lábára csak a jobb mancs fog illeszkedni. Így könnyen megtanulja már kicsi korában, hogyan kerülje el a kacsalábat, amikor lábbelit vesz fel. A játékban mintakártyák is találhatók, ezzel variálhatjuk a sorrendet. Közben a gyermek megtanulja a színeket, felismeri a méretek különbözőségét. További játékvariációk • Ha egy bizonyos színre lép, mondassuk el vele, hogy milyen dolgokat ismer az életéből, melyek szintén olyan színűek. Így a főfogalom alá rendezés is fejlődni fog. • Ugyanígy tehetünk a méretekkel is: kérdezzük meg, hogy a környezetében mi lehet ugyanekkora (egy edény fedője, a célbadobó karikája, a nagypapi kalapja, stb.). • Nehezíthetjük úgy is a játékot, hogy a karikákat nem csak a sima padlón helyezzük el, hanem fel- és le is kelljen lépnie a gyermeknek a belebújáshoz, esetleg más-más anyagokon kelljen végigmennie hozzá, ami a tapintását is fejleszteni fogja. • Ha már elég idős hozzá, megkérhetjük, hogy mutassa meg saját magán a bal és jobb testrészeit: a balokat, amikor a bal lábával lép, a jobbokat, amikor a jobbal. Semmiképpen se siettessük azonban az oldaliság (lateralitás) illetve a jobb vagy bal oldal dominanciájának megteremtését, hiszen ezek a maguk természetes módján a gyermek 6-7 éves korára alakulnak ki. ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|