|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BELÉPÉS
TERMÉK MENÜ Kérjük válasszon az alábbi menüpontok közül, vagy használja a fent található termékkeresőt! AZONNAL ÁTVEHETŐ BÖLCSŐDEI ÉS ÓVODAI BÚTOROK SZŐNYEG KATALÓGUS AKCIÓS TERMÉKEK KÉSZLETKISÖPRÉS ÚJDONSÁGOK LEGKEDVELTEBBEK PSZICHOLÓGIAI TÁRSASJÁTÉKOK BAMBI TERMÉKCSALÁD KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ESZKÖZÖK JÁTÉKOK KREATÍV- ÉS RAJZESZKÖZÖK HANGSZEREK SPORTSZEREK SZABADTÉRI JÁTÉKOK BÖLCSŐDÉKNEK AJÁNLJUK ÓVODÁKNAK AJÁNLJUK ISKOLÁKNAK AJÁNLJUK BÚTOROK ÉS TEXTÍLIÁK ÉTKEZÉS ÉS ÉTKEZTETÉS KÖNYVEK PEDAGÓGUSOKNAK JÁTSZÓTÉRI - ÉS KÜLTÉRI ESZKÖZÖK JÁTSZÓHÁZAKNAK MÁRKÁK KOSÁR A kosárban levő termékek értéke: 0 Ft KOSÁR TARTALMA KUPON KÓD: |
TERMÉKLEÍRÁS
JÁTÉKSZABÁLY
Segíteni, jónak lenni minden gyermek vágya! A képek erősíthetik ezt az érzést, és közben megismertetnek a munkafolyamatokkal.
Tegyük sorba a képeket, amelyek mindig egy apró részlettel többet ábrázolnak! A játék a rövidtávú memória, szerialitás (időrendiség) fejlesztéséhez és a minimális differenciák felismeréséhez használható.
A kisgyerekek gyakran végeznek apróbb házimunkát, teljesítenek egyszerű küldetéseket, Ez a játék ilyen képsorozatokat mutat be lépésről lépésre. A főszereplő Kim lány és fiú is lehet. Ez megkönnyíti a gyerekeknek a figurával való azonosulást a történetekben.
A képek kiváló alapot képeznek beszélgetésekhez, vitákhoz. A jól ismert, mindennapi helyzetek remek lehetőséget nyújtanak a sorrendiség fogalmának megértéséhez, következetes történetek alkotásához, valamint ezeken keresztül különböző nyelvtani szabályok gyakorlására. Felhasználási helyek: Óvoda Iskolai előkészítő Általános iskola alsó tagozata Idegen nyelv oktatása Képzési lépcsők és célok: Mindennapi folyamatok meg és felismerése Sorrend kialakítása Történetek megfogalmazása szóban és írásban Logikus gondolkodás alapjainak megteremtése Szókincs bővítése Nyelvtani szabályok megismerése és gyakorlása 70 kártya 12 történet alkotásához. Az azonos történethez tartozó kártyák azonos számot viselnek a hátoldalukon. Játéklehetőségek: • Helyes sorrend kialakítása • A történetek elmesélése • Odaillő cím keresése • A kártyák összekeverése majd szortírozása • Hogyan folytatódhat a történet? • Miben és hogyan segítek én otthon? • Szerepjáték • Pantomim • Felszólító mondatok és kérdések formálása • Különböző igeidők használata ÖNNEK AJÁNLJUK
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|